Haggard Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Det är många som säger att Rocckstar har - som från Scarface på VC - använd lite grejer från Gudfadern-filmerna i GTA3. Jag har spelat igenom spelet två gånger men har inte märkt något från filmerna om gudfadern, som jag sett ett antal ggr. Inte mer än likheten mellan don corleone och salvatore... Finns det någon som vet nåt mer? PS: Don Corleone Salvatore leone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Det är många som säger att Rocckstar har - som från Scarface på VC - använd lite grejer från Gudfadern-filmerna i GTA3. Jag har spelat igenom spelet två gånger men har inte märkt något från filmerna om gudfadern, som jag sett ett antal ggr. Inte mer än likheten mellan don corleone och salvatore... Finns det någon som vet nåt mer? PS: Don Corleone Salvatore leone Smaaart, Jens! Men ärligt, italienska namn slutar ofta med leone, men visst! Det kan vara därifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 9 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Jag heter inte jens!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Jag heter inte jens!! Har du inte sett Eniro-reklamen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Världens bästa sida! Sök så finner du allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Världens bästa sida! Sök så finner du allt! Kanske inte allt... gtasajten hittade den inte!! (jag vet att det bara är film å sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Jaa, men film är ju det viktiga i livet, och brudar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Och ost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 10 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 ööh.. vad har ost med gudfadern att göra? Skippa erat skitsnack och gör egna trådar. Det är ni som gör topicarna dåliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 men läser du mycket eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Kanske inte allt... gtasajten hittade den inte!! (jag vet att det bara är film å sånt) Dåså... varför skulle den hitta GTAsajten? *ÖNÖDIGT!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Jaja, detta var ju helt Off-Topic och jag förstår om mr.Vercetti inte vill ha tråden låst pga oss! Förlåt! Back on topic!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Det är många som säger att Rocckstar har - som från Scarface på VC - använd lite grejer från Gudfadern-filmerna i GTA3. Jag har spelat igenom spelet två gånger men har inte märkt något från filmerna om gudfadern, som jag sett ett antal ggr. Inte mer än likheten mellan don corleone och salvatore... Finns det någon som vet nåt mer? PS: Don Corleone Salvatore leone Jag har aldrig hört om något Gudfadern - GTA3-snack. Men detta är nog möjligt då det är väldigt fin maffia-stämning i början av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts