Peskele Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 (redigerad) Jag laddade hem gta 1 igår för att prova hur det (kommer inte ihåg hur det såg ut) för det var ju ett antal år sen det gjordes . sen så ville jag installera nya bilar men fattade fan inte ett enda dugg av hur man gjorde . Jag läste manualen men fattade fortfarande nada . Skulle bli glad om ni kunde hjälpa mig Redigerad 8 december, 2003 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Har du läst på gtasajten ? guiderna där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 tacktacktackeli tack tack nu fungerar det men ... när jagskulle läggain min 3:e bild så hittade jag inte orginalet , nr 46 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts