Mikolan Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Ska se den i helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Jag har sett den, jag har sett den Den var så jävla bra att den inte går att beskriva Nästan så man ville börja gråta för att den var så bra Betyg från Chrille: 100 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Tycker att alla måste se den omedelbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Fan va den va bra Alla måste se den NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gahhhhh!!!!! måste se den igen!!!!!!!!!!!!!!!! Den får 10000000000000000000000000,5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 fy f*n va bra...ska se den minst en gång till på bio...undrar varför dom klippt bort sauruman...tycker de e synd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 fy f*n va bra...ska se den minst en gång till på bio...undrar varför dom klippt bort sauruman...tycker de e synd... Det står här om du vill veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 IMDb's resultat blev 8,9 av 10 och det är mycket bra! Gudfadern ligger etta med 9 poäng så att jag tror nog Konungens Återkomst delar andra platsen tillsammans med Rawshank Redemption. Läs mer på IMDb.com >> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Det står här om du vill veta tack så himla mycket...längar efter special versionen så mycke nu som de bara går... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 tack så himla mycket...längar efter special versionen så mycke nu som de bara går... Samma här fast det dröjer "bara" 11 månader tills den släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Samma här fast det dröjer "bara" 11 månader tills den släpps hoppas dom går fort nu...längtar så mycke...hoppas på en fjärde film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 (redigerad) hoppas på en fjärde film... Men lol det finns ju bara 3 böcker om man inte räknar med Bilbo men Jackson har sagt att han kanske ska spela in den efter att han har gjort klart den nya King Kong inspelningen. Nåt jag hoppas på är att dom klipper ihop alla 3 filmer till en med alla bortklippta scener också. Redigerad 19 december, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Men lol det finns ju bara 3 böcker om man inte räknar med Bilbo men Jackson har sagt att han kanske ska spela in den efter att han har gjort klart den nya King Kong inspelningen. Nåt jag hoppas på är att dom klipper ihop alla 3 filmer till en med alla bortklippta scener också. jo men hur lång hade inte den blivit då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 jo men hur lång hade inte den blivit då??? Jo men det spelar väl ingen roll? Jag menar inte att dom ska köra den på bio utan sälja på DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Jo men det spelar väl ingen roll? Jag menar inte att dom ska köra den på bio utan sälja på DVD. jo de vore ju kul men de blir många skivor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 IMDb's resultat blev 8,9 av 10 och det är mycket bra! Gudfadern ligger etta med 9 poäng så att jag tror nog Konungens Återkomst delar andra platsen tillsammans med Rawshank Redemption. Läs mer på IMDb.com >> Den heter väl ändå "Shawshank Redemption"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Jo men det spelar väl ingen roll? Jag menar inte att dom ska köra den på bio utan sälja på DVD. Oj Den skulle bli minst 10 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Ska se den ikväll kl 20:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 (redigerad) ska se den om 2,5 timme kan knappt vänta< Edit: nu e den sedd. säger bara....mäktig film Redigerad 20 december, 2003 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts