Add3 Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 (redigerad) Ska ni se den? jag köade i 23 timmar för att få biljett.. är lite trött nu.. Redigerad 8 december, 2003 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Har några kompisar som gick upp 05.00 i morse och köpte biljetterna. Det funkade utmärkt, istället för att sova i tält utanför i 2 veckor innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 ja nån gång vid julen ska ja väll se den fast inte premiären.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Lol @ Alla som köat utanför en lång tid! Dagen innan dom släppte biljetterna på SF kunde man ringa till ett speciellt företag och beställa biljetter till premiären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Det e ju tradition att tälta (inte föratt jag gör det) Ska gå o se den om en vecka. när det börjar lugna ner sig > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 (redigerad) Det var helt sjukt här där jag bor var det va ett gäng på 5 pers som sov utanför i en vecka typ, sen kl. 8 imorse när det var biljett släpp så öppnade en kiosk bredvid som också sålde biljetter, men det visste ingen om så när dom öpnna sprang alla längst bak i kön dit och bokade, så dom som stått i vecka fick sin bijett efter dom som stog sist. Redigerad 8 december, 2003 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Lol @ Alla som köat utanför en lång tid! Dagen innan dom släppte biljetterna på SF kunde man ringa till ett speciellt företag och beställa biljetter till premiären. Verkade ju bra... Jag ska nog inte se 3:an förren långt efter jul kanske, har inte sett 2:an än faktiskt Inte 1:an egentligen heller, den visades i skolan men jag bara pratade då. Jag var den ända som inte sett den då. Det var förra hösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 3:an ska jag se , eftersom jag sett 1 å 2 så är det lika bra att se alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Ska lugnt se den får se till att mamma fixar biljetter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 (redigerad) Ett måste att se asså. Missar man den är man ju inte rätt skurad Blir tufft o se hur PJ har avslutat trilogin. Synd bara på att han tog bort Saruman, fast då hade ju filmen blivit något längre än de 200 minuter den redan är Kan knappt vänta. Får ju rysningar av trailern ju Redigerad 9 december, 2003 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Men det måste bli helt fel i berättelsen när han inte är med.. undra hur han löser det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 JAAAA!!!!!!!!! Mamma har skaffat biljetter till premiären!!!!!! På balkong och allt!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 en i mitt hockeylag och hans kompisar sovde över på burger king precis bredvid bian ser den efter jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Får ju rysningar av trailern ju Samma här Tillochmed reklamen får man rysningar av Jag ska inte se konungens återkomst på prämieren utan den 19:onde. En perfekt dag enligt mig, för då börjar jullovet och finns det något bättre sätt att fira det än att kolla på konungens återkomst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Samma här Tillochmed reklamen får man rysningar av Jag ska inte se konungens återkomst på prämieren utan den 19:onde. En perfekt dag enligt mig, för då börjar jullovet och finns det något bättre sätt att fira det än att kolla på konungens återkomst Stackars dig, för mig börjar jullovet den 18:e! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 (redigerad) Samma här Tillochmed reklamen får man rysningar av Jag ska inte se konungens återkomst på prämieren utan den 19:onde. En perfekt dag enligt mig, för då börjar jullovet och finns det något bättre sätt att fira det än att kolla på konungens återkomst Jajemensan, ska också gå den 19:e, när jullovet börjar Redigerad 9 december, 2003 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 det blir väll att se den innan nyår inte premiär hehe går man på premiären så lär man va trött i skolan ..... börjar 00.00 slutar 03.00 och skola kl 08.00 lite jobbigt=) men hade jag en biljett till premiären så hade jag nog sjukanmält mig...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 har två biljetter och slapp köa...morsan köpte dem innan hon åkte hem från jobbet...ingen kö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Tänk dig dem som sover utanför biografen flera veckor innan biljettförsäljningen och inte får biljetterna till slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Tänk dig dem som sover utanför biografen flera veckor innan biljettförsäljningen och inte får biljetterna till slut! (w00t) Då skulle jag i värstafall rycka åt mig en biljett från någon person. Såg på tv4 i förrgår, Det var några som hade vart utanför biografen sen 11oktober. Eller hur det nu va Jag skulle aldrig orka sova utanför bion i 1 och månad. Det skulle bli lite för lång tid Iofs inte om man tog med bärbara datan då skulle det vara rätt okej:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts