SF_COOL_SF Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 (redigerad) Hej finns det någon modd som gör att man kan vara Polis?? Skulle vara kul att testa. Redigerad 8 december, 2003 av SF_COOL_SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Jo man kan gå in i en polisbil och sätta på Viligante. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SF_COOL_SF Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Jo man kan gå in i en polisbil och sätta på Viligante. Jo men det jag menar är så att amn kan gå på gatorna som poliser och slå på polk utan att få poliser efter sig =). Till Vice City för jag vet att det finns en sådan mod till GTA3 men jag vill ha till VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Till Vice City för jag vet att det finns en sådan mod till GTA3 men jag vill ha till VC. vart??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SF_COOL_SF Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 vart??? Nu hittar jag inte den tråden bara för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SF_COOL_SF Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 (redigerad) Jag hittade den efter mycket möda och besvär =p Här kommer den: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?act=ST&f=11&t=5189 Edit: a:et i Jag Redigerad 8 december, 2003 av SF_COOL_SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SF_COOL_SF Skrivet 9 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Men jag vill fortfarande ha en sådan modd till VC =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 (redigerad) Länken och sidan till codenamegta3 funkar inte! :'( Snälla kan nån ordna fram polismodden till GTA3 på nåt sätt? Redigerad 9 december, 2003 av DiazEvil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts