Arman Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 (redigerad) Välkommen till nya Film! Vissa filmer kan du köpa och se trailern av den! Diskuttera och betygsätt även filmerna om du har eller ska se den! @@@@@ = Strålande! @@@@@ = Mycket bra! @@@@@ = Bra! @@@@@ = Sådär @@@@@ = Usel http://www.kanal5.se/upload/Puffbilder/031208-enprins.jpg En prins i New York (Coming to America) Regissör: John Landis Utgivningsår: 1988 Skådespelare: Eddie Murphy, Arsenio Hall, James Earl Jones med flera... Fakta: Prins Akeem i Zamunda längtar efter ett vanligt liv utan ständiga uppassare. Han rymmer till New York med sin tjänare för att söka efter en kvinna. Längd: 116 min Kanal: Kanal 5 Tid: Måndag 8 december 21.00 Sammanfattning: @@@@@ - Mycket rolig! Ni måste se den! Köp filmen: DiscShop Redigerad 9 december, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Bra film, har sett den två gånger tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Bra film, har sett den två gånger tror jag ha sett den 1gång,nja den va väll så där men eddie e bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 en prins i NY.. @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 @@@@@ ass bra.. minns i början när han badar.. ''er kungliga penis rengöring är klar'' ellr nått sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 @@@@@ ass bra.. minns i början när han badar.. ''er kungliga penis rengöring är klar'' ellr nått sånt.. Haha... just det ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 (redigerad) Åå fan, den e sä skööön älskar när dem går ut från hotellet i queens och alla går runt med deras kläder xD @@@@@ Redigerad 8 december, 2003 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Brrr vad den är långtråkig. Har försökt se den 3 ggr, men har somnat vid ungefär samma ställe hela tiden, på Hamburgare stället dom är på och rånar kommer in... Den får väl 2 ? @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 där somnade jag också fjärde gången jag såg den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Hur kan ni somna till den här filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 (redigerad) Jag somnar till de flesta filmer.... *EDIT* Varför starta en "Nya Film" tråd för varje film du snackar om? Är det inte lättare om du bara typ gör en tråd och skriver in alla filmerna där? Redigerad 9 december, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 @arvid: kollade på den kl:03:00... kanske därför.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Är det inte lättare om du bara typ gör en tråd och skriver in alla filmerna där? Jo, bra idé... men hur ska man veta när den uppdateras och blir den inte fylld med svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 @@@@@ Lätt! Eddie är ju komikernas komiker i denna! Gillar McDonalds-ripoffen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Jo, bra idé... men hur ska man veta när den uppdateras och blir den inte fylld med svar? Fortsätt som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Fortsätt som vanligt. mm... det blir nog bättre så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts