StellHell Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 (redigerad) Ska inte mods vara neutrala i sånt här och inte håna medlemmar? Dålig stil! Ska jag behöva sitta här o säga att westlife är jätte bra och att jag sitter och lyssnar på dom varje dag bara för att 88-ball vill att alla ska vara som honom.. Vafan tänker du med människa?!? *EDIT* Jag har fan inte hånat en jävel här på forumet..!! Redigerad 9 december, 2003 av StellHell Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Ska jag behöva sitta här o säga att westlife är jätte bra och att jag sitter och lyssnar på dom varje dag bara för att 88-ball vill att alla ska vara som honom.. Vafan tänker du med människa?!? *EDIT* Jag har fan inte hånat en jävel här på forumet..!! Nej men inte heller säga att dom är dåliga, du kan säga att du inte gillar deras musik eller något i den stilen! Inte liksom:"Nää, dom är fjollbögar! BRÄÄÄNN DOOOM!" Onödigt! Tänk själv! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Westlife är ju liksom lite "gay" att lyssna på när man är kille. Det är tjej musik. Tycker jag :"> Jag tycker 88Ball så byta namn det är lite kränkande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Nej men inte heller säga att dom är dåliga, du kan säga att du inte gillar deras musik eller något i den stilen! Inte liksom:"Nää, dom är fjollbögar! BRÄÄÄNN DOOOM!" Onödigt! Tänk själv! Men snälla nån.. Jag tycker att pojkband är värre än digerdöden.. Ska jag behöva bli straffad bara för jag är mod..?? Det här är fan det dummaste jag hört på länge..!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Ja tror denna kommer bli låst... sen tycker ja det är otroligt dålig stila av många! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 respekera andras musiksmak! så, då var det gort Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Westlife...ojoj... Om jag ska svara lite neutralt - Nä jag gillar dom verkligen inte. Om jag ska svara som mig - Alla j*vla pojkband suger lika mycket, släng dom i en sjö och dränk dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Westlife Queens of the stoneage Fear Factory Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Ey, easy on! Låt honom gilla Westlife om han vill! Hans musiksmak ska väl inte behöva kränkas, fast nää jag gillar inte heller Westlife men accepterar att han gör det! Extremt dåligt av moddarna att påpeka sånt! Men lägg ner med ditt jävla skitsnack. "Jag är så snäll och gör aldrig fel". Det är för fan du som skapar alla "bråk" här på forumet. Fy fan vad hatar dig. Jobbigaste personen på hela forumet!!! Inte fan har nå'n kränkt han!? Dom skrev exakt som du fast med andra ord. Och ingen har sagt att dom inte accepterar han för att han lyssnar på Westlife! Och nej, jag tänker inte svara på frågan om jag lyssnar på dom. Då skulle jag ju vara en kränkare om jag svarade nej... Tänk lite "människa". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Rent ut sagt nu, och jag kränker ingen, dom suger svettig gnupung ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Är nog dags att stänga denna nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts