Jump to content

Westlife

88-ball
 Share

Recommended Posts

Ska inte mods vara neutrala i sånt här och inte håna medlemmar? Dålig stil!  ;)

Ska jag behöva sitta här o säga att westlife är jätte bra och att jag sitter och lyssnar på dom varje dag bara för att 88-ball vill att alla ska vara som honom..

Vafan tänker du med människa?!? :o:teehee:

*EDIT*

Jag har fan inte hånat en jävel här på forumet..!! ^_^-_-

Redigerad av StellHell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Ska jag behöva sitta här o säga att westlife är jätte bra och att jag sitter och lyssnar på dom varje dag bara för att 88-ball vill att alla ska vara som honom..

Vafan tänker du med människa?!? :o^_^

*EDIT*

Jag har fan inte hånat en jävel här på forumet..!! ;)-_-

Nej men inte heller säga att dom är dåliga, du kan säga att du inte gillar deras musik eller något i den stilen!

Inte liksom:"Nää, dom är fjollbögar! BRÄÄÄNN DOOOM!"

Onödigt! Tänk själv! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men inte heller säga att dom är dåliga, du kan säga att du inte gillar deras musik eller något i den stilen!

Inte liksom:"Nää, dom är fjollbögar! BRÄÄÄNN DOOOM!"

Onödigt! Tänk själv! :teehee:

Men snälla nån..

Jag tycker att pojkband är värre än digerdöden.. Ska jag behöva bli straffad bara för jag är mod..?? ^_^

Det här är fan det dummaste jag hört på länge..!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ey, easy on! Låt honom gilla Westlife om han vill! Hans musiksmak ska väl inte behöva kränkas, fast nää jag gillar inte heller Westlife men accepterar att han gör det!

Extremt dåligt av moddarna att påpeka sånt! :)

Men lägg ner med ditt jävla skitsnack. "Jag är så snäll och gör aldrig fel". Det är för fan du som skapar alla "bråk" här på forumet. Fy fan vad hatar dig. Jobbigaste personen på hela forumet!!! Inte fan har nå'n kränkt han!? Dom skrev exakt som du fast med andra ord. Och ingen har sagt att dom inte accepterar han för att han lyssnar på Westlife!

Och nej, jag tänker inte svara på frågan om jag lyssnar på dom. Då skulle jag ju vara en kränkare om jag svarade nej... Tänk lite "människa".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...