88-ball Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Gillar ni Westlife. Jag gör det i alla fall. Dom är så bra. Med deras nya album Turnaround (vet ej hur det stavas kanske är rätt ). Min favorit låt är Mandy den är så fin och bra. vilka låtar gillar ni som Westlife har gjort! Om ni vill lyssna på turnaround gå in på www.ginza.se och sen kan man skriva högst upp skriv Westlife och sen finns deras album tryck på turnaround*2003 dra ner lite och så står det lyssna på albumet och sen kan du nog själv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 vilka låtar gillar ni som Westlife har gjort! ... inga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Westlife, nej usch! Jag tycker det är lite fjoll-varning på killar som lyssnar på sån musik, ta inte illa upp men jag är nog inte ensam om att tycka det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 jag är nog inte ensam om att tycka det. tror nog inte jag heller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 tror nog inte jag heller nepp, absolut inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 schysst sagt Nä WestLife det är itne min stil Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Jupp Westlife suger. Men West Side därimot. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Jupp Westlife suger. Men West Side därimot. nörd musik båda två Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Ey, easy on! Låt honom gilla Westlife om han vill! Hans musiksmak ska väl inte behöva kränkas, fast nää jag gillar inte heller Westlife men accepterar att han gör det! Extremt dåligt av moddarna att påpeka sånt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 nörd musik båda två Jaså nördigt? Du lyssnar väl på tecno/trance? Kafush bombom kafush bombom kafush bombom ieeyyrr ieeyyrr kafush bombom kafush bombom kafush bombom... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 as bra imitation!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Kafush bombom kafush bombom kafush bombom ieeyyrr ieeyyrr kafush bombom kafush bombom kafush bombom... Sen loopas de typ i 5 min Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Jaså nördigt? Du lyssnar väl på tecno/trance? Kafush bombom kafush bombom kafush bombom ieeyyrr ieeyyrr kafush bombom kafush bombom kafush bombom... näpp, lyssnar på det mesta förutom hiphop, r&b, och sånt i westlife stil (vet ej vad sån skit kallas) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 hip-hop: yo yo yo eyy eyyy, man!!! yo yo!! man man man! yo yo yooo yoo yo yo eeyy maan!! yo men!! yo ey ey! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 hip-hop: yo yo yo eyy eyyy, man!!! yo yo!! man man man! yo yo yooo yoo yo yo eeyy maan!! yo men!! yo ey ey! du glömde peta in ett svärod mellan varanat yo också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
88-ball Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Schysst! *snyft* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Schysst! *snyft* Se vad ni gjort! Nu är den stackars killen ledsen! Jag ställer upp på dig, dubbelåttan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
88-ball Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 dubbelåttan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 (redigerad) du har två åttor i namnet Redigerad 8 december, 2003 av Ferkurz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
88-ball Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Ja............ 8-ball i Gta 3. Jag ville heta 8-ball men det fanns redan en stog det. SÅ jag tog 88-ball! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts