MaFe98 Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Måste tyvärr hålla med Funnylin, det kanske inte var nån 10 poängare... Men du ska ha creds för att du tog dig tid att göra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Jo det finns dom som är bättre på att skriva faktiskt....men men.....Om jag skrev att jag gillade den här artikeln eller tyckte det var kul att läsa så skulle jag ljuga.....jag gillar inte att ljuga tyvärr men.....vem vet nästa kanske blir bättre(Om det blir någon nästa) ja det blir lite halv jobbigt och försöka förstå vad han menar ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Den var IaF bra fast hade redan alla dom där bilderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts