Wild_hawk Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 tjenna jag har gjort en artikel om gta vc litte om kartan och så ni som vil ha min artikel få skriva till mig! artikeln kommer vara klar till i morrgon!! Ps:hultan jag blir väll inte bannad för att jag ger en artikel om gta vc till dom som vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 tjenna jag har gjort en artikel om gta vc litte om kartan och så ni som vil ha min artikel få skriva till mig! artikeln kommer vara klar till i morrgon!! Ps:hultan jag blir väll inte bannad för att jag ger en artikel om gta vc till dom som vill! En artikel?....Om vad?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Den här topicen ligger i GTA:VC så den borde handla om Solider of Fortune 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Den här topicen ligger i GTA:VC så den borde handla om Solider of Fortune 2 Haha....Jag fatta att det va om VC men jag tycker det är lite onödigt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 jag har gjort en artikel om GTA VICE CITY! dom som vill ha den får skriva till mig!! i artikeln så finns hela kartan på gta vc! så de så!½ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Klart du får lägga ut den om den inte innehåller massor information om hemligheter, alla bilarna, uppdragen osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 ok här är den: VARNING FÖR SPOILERS! KLICKA INTE PÅ LÄNEKN OM DU ÄR OSÄKER! http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/uploa...a%20vc!.zip den innehåller om saker ps: ni som inte vill ha så mycket reda än på Gta vice city bör ej lada ner den hoppas ni gillar den!! den innehåller kartan på gta vice city hela kartan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 i den så finns det grejer som jag har hört på sidor och har forskat om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 vad tycker ni om den ni som har läst den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 under-bar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 vad tycker ni om den ni som har läst den? sidan e skit seg för mig så ja kan inte se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 under-bar tack!! jag hoppas att det är fler som gillar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 bra artikel ps: bil stavas me ett L http://svg.st/tongue.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 ja ja!!! är det sååå!! roligt att reta mig för min stavelse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Grymt bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 bra artikel ps: bil stavas me ett L http://svg.st/tongue.gif Sluta, sluta!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Den var fin men vart läste du om att man kunde hoppa från en fallskärm? Och att man kunde köpa en rallybil? Ja ja förövrigt var den bra men lite dålig skärpa på den förstsås he he.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Sluta, sluta!!!!!! den här http://svg.st/tongue.gif? den är fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Fan, jag trodde jag skulle dö av skratt när jag läste den... Allt, tack vare denna text: "Man börjar på den längst till högra ö-n!" Felstavningar: • Bil stavas med ett L • Bugg stavas med två G • Denna stavas med två N • Åker stavas inte med C • Byggnad stavas med två G Och lär dig skriva meningarna i rätt ordföljd.. PS. Det finns nått som heter punkt DS. Framställd av StellHell och Mika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Fan, jag trodde jag skulle dö av skratt när jag läste den... Allt, tack vare denna text: "Man börjar på den längst till högra ö-n!" Felstavningar: • Bil stavas med ett L • Bugg stavas med två G • Denna stavas med två N • Åker stavas inte med C • Byggnad stavas med två G Och lär dig skriva meningarna i rätt ordföljd.. PS. Det finns nått som heter punkt DS. Framställd av StellHell och Mika Jo det finns dom som är bättre på att skriva faktiskt....men men.....Om jag skrev att jag gillade den här artikeln eller tyckte det var kul att läsa så skulle jag ljuga.....jag gillar inte att ljuga tyvärr men.....vem vet nästa kanske blir bättre(Om det blir någon nästa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts