Arman Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Går det på något sätt fixa chat på forumet så att alla kan chatta på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 chatta via irc itället, mycket bättre... #gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
88-ball Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Jag tycker ochså att det ska finnas en chatt på forumet så alla ska kunna prata med varndra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Jag tycker ochså att det ska finnas en chatt på forumet så alla ska kunna prata med varndra öh, det gör ju alla i trådarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Nej, det går inte, om man inte betalar en massa pengar vill säga Använd IRC istället, tusen gånger bättre och där kan man dessutom vara inne i fler kanaler än bara GTAsajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 En integrerad chatt skulle förstöra forumet tror jag eftersom många skulle hänga där istället för att posta i trådar. Jag håller mig till msn/irc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Nej, det går inte, om man inte betalar en massa pengar vill säga Använd IRC istället, tusen gånger bättre och där kan man dessutom vara inne i fler kanaler än bara GTAsajten! Men ni kan väl länka #irc-sidan genom forumet så att det blir mer som chattar! Länken borde väl kunna stå bredvid "Forumets Regler"? Ett litet tips bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 jo, skulle vara skönt med en IRC-länk, så man slipper klicka sig fram till mIRC varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 (redigerad) irc://irc.quakenet.org/gtasajten varsågod Redigerad 8 december, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 irc://irc.quakenet.org/gtasajten varsågod ... kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Alltså Arman det märks att du börjar lacka på GTAsajten! Hehe, jag gör också det så vi kan planera en revolution tillsammans! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 (redigerad) Alltså Arman det märks att du börjar lacka på GTAsajten! Hehe, jag gör också det så vi kan planera en revolution tillsammans! irc://irc.quakenet.org/gtasajten varsågod varför ska du svara om du redan vet att svaret är helt meningslös? Man får ju vara lite seriös och slippa göra onödiga svar! Och så skyller du på andra för att dem spammar. Dålig stil Redigerad 9 december, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Jaa, ytterst dålig stil! Men jaja, modsen kommer väl skärpa sej när dom upptäcker att diktatorstilen inte håller! Jag är för ett friare GTAsajten, inte spam kanske, men man ska få prata om i princip vad man vill(inom rimliga gränser) för som jag uppfattar det nu är det omöjligt att göra utan att en mod ska komma in och låsa, onödight och dåligt! I början av '03 var GTAsajten ett toppenställe så jag vet att kapaciteten finns, nu gäller det bara att ha ambitionen att uppfylla vissa ändamål. Annars kan inte GTAsajten klara sej! Och det vore synd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 ... kul Vadå?? Den funkar ju.. så varför lackar du?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 varför ska du svara om du redan vet att svaret är helt meningslös? Man får ju vara lite seriös och slippa göra onödiga svar! Och så skyller du på andra för att dem spammar. Dålig stil ehh? ursäkta, han frågade om en länk och han fick en, förstår inte riktigt problemet med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts