Jump to content

Chat!

Arman
 Share

Recommended Posts

Nej, det går inte, om man inte betalar en massa pengar vill säga :P

Använd IRC istället, tusen gånger bättre och där kan man dessutom vara inne i fler kanaler än bara GTAsajten!

Men ni kan väl länka #irc-sidan genom forumet så att det blir mer som chattar! ^_^

Länken borde väl kunna stå bredvid "Forumets Regler"?

Ett litet tips bara! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså Arman det märks att du börjar lacka på GTAsajten! Hehe, jag gör också det så vi kan planera en revolution tillsammans!  ;)
^_^

irc://irc.quakenet.org/gtasajten

varsågod  :o

varför ska du svara om du redan vet att svaret är helt meningslös? Man får ju vara lite seriös och slippa göra onödiga svar! Och så skyller du på andra för att dem spammar.

Dålig stil :teehee:

Redigerad av Arman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa, ytterst dålig stil!

Men jaja, modsen kommer väl skärpa sej när dom upptäcker att diktatorstilen inte håller!

:teehee: Jag är för ett friare GTAsajten, inte spam kanske, men man ska få prata om i princip vad man vill(inom rimliga gränser) för som jag uppfattar det nu är det omöjligt att göra utan att en mod ska komma in och låsa, onödight och dåligt! I början av '03 var GTAsajten ett toppenställe så jag vet att kapaciteten finns, nu gäller det bara att ha ambitionen att uppfylla vissa ändamål. Annars kan inte GTAsajten klara sej!

Och det vore synd! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor