Lajnux Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Om det er uppdraget der man borjar utomhus vid en bot och det snoar so finns det i ett rum for vakter po 2 eller 3 voningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Om det er uppdraget der man borjar utomhus vid en bot och det snoar so finns det i ett rum for vakter po 2 eller 3 voningen. Utomlands? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Utomlands? Nej, han har rätt. Det ör utomhus man börjar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Sry för bump, men behöver hjälp. Var hittar man videobandet på uppdraget "You better watch out..."? Har letat som en dåre men hittar inte det. På videofloor tror jag... eller mediafloor? Nåt sånt. Eller så var det precis innan du går ut till helikoptern, där finns det ett band, men om det är övervakning eller det du ska ha vet jag inte. Testa båda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Nej, han har rätt. Det ör utomhus man börjar! Jag undra om han var utomlands Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Jag undra om han var utomlands Hans dator är cp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Hans dator är cp. Eller kanske tagentbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Hans dator är cp. Inte nu längre när jag kan sitta vid min dator. Nyformaterad. Skönt. åååå ääää öööö I like it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Alt+shift? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Toodihoo! I Silent Assasain, jag har laddat hem en sparfil, vars ska jag lägga den? Körde igenom 5 banor utan att spara, och så stängde spelet ner sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Har nu klarat ut Hitman Blood Money och ganska kul säger jag iaf. Kommer dte nån ny Hitman spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Kommer det säkert. Hitman 2 är min favorit. Hade lite tråkigt inatt, så jag försökte göra en film. Lyckades också, jag springer igenom min favoritbana i Hitman2: Silent Assasain. http://www.youtube.com/watch?v=7Yxkl1sXzyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Kommer det säkert. Hitman 2 är min favorit. Hade lite tråkigt inatt, så jag försökte göra en film. Lyckades också, jag springer igenom min favoritbana i Hitman2: Silent Assasain. http://www.youtube.com/watch?v=7Yxkl1sXzyg Vilket sammanträffande. Jag installerade spelet igår igen. Hitman 2 är min favorit också. Jag vet inte om det beror på uppdragen eller att jag blir nostalgisk varje gång jag kör det. Den stora nakdelen är väl att det är så mycket roligare att skjuta sig igenom banorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 En rolig sak med Hitman 2 är att man kan ta ett fusk som gör att fienderna fastnar på väggar efter att man dödat dom. Riktigt kul är det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Kommer det säkert. Hitman 2 är min favorit. Hade lite tråkigt inatt, så jag försökte göra en film. Lyckades också, jag springer igenom min favoritbana i Hitman2: Silent Assasain. http://www.youtube.com/watch?v=7Yxkl1sXzyg Åhh. Inte den där banan den är ju hur dryg som helst ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Åhh. Inte den där banan den är ju hur dryg som helst ju Det är ju andra banan. Den är inte svår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Åhh. Inte den där banan den är ju hur dryg som helst ju Jag gillar den Det är ju andra banan. Den är inte svår Men den är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Det är ju andra banan. Den är inte svår Men den är dryg Fick springa som en dåre i det där huset för att hitta generalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Fick för mig att köra ut Hitman Blood Money på Silent Assain på högsta svårighetsgrad (snart klar också) så jag letade upp en Walkthrough att fylla i mina svaga punkter med... Ze walkthrough! Tänkte bara om nån annan ville ha en också =D En sak till, en del guider slutar mitt i uppdraget, den som kommer på hur man bläddrar till andra sidan (som borde finnas?) kan skriva det här för jag hittar ingen knapp til andra sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Fick för mig att köra ut Hitman Blood Money på Silent Assain på högsta svårighetsgrad (snart klar också) så jag letade upp en Walkthrough att fylla i mina svaga punkter med... Ze walkthrough! Tänkte bara om nån annan ville ha en också =D En sak till, en del guider slutar mitt i uppdraget, den som kommer på hur man bläddrar till andra sidan (som borde finnas?) kan skriva det här för jag hittar ingen knapp til andra sidan? Perfekt! Behövde precis lite hjälp till ett uppdrag, tack tack you made my day! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts