minigun Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 En guide, tack! Ska kolla den och kanske ta något tips därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Här är en guide till Hitman 2, om nån behöver... där står det hur man får silent assassin på alla banor tyvärr på engelska, men ni fattar nog ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Här är en guide till Hitman 2, om nån behöver... där står det hur man får silent assassin på alla banor tyvärr på engelska, men ni fattar nog ändå Finns även på hitmanforum.com som jag tror är lite mer dedikerad åt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Jag har hitman2 desvärre kan jag inte spela det... :/ gubben rör sig så söligt, sen "slöddrar" grafiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Det står även att man ska söva städaren och sen skjuta generalen men jag bjöd honom istället på lite förgiftad champange som man får tag på i källaren om man har servitörkläder. så gjorde jag me.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 så gjorde jag me.. Jag ströp generalen medan han tittade på hembiträdet som städade och hon märkte aldrig att jag gjorde det och att jag drog ut honom ur rummet och la honom i ett annat rum. SILENT ASSAIN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Nya Contracts screens: http://www.hitmanforum.com/images/hitmancontracts/hitman-contracts-first-screenshots-www_hitmanforum_com-hitmancontracts_01.jpg http://www.hitmanforum.com/images/hitmancontracts/hitman-contracts-first-screenshots-www_hitmanforum_com-hitmancontracts_02.jpg http://www.hitmanforum.com/images/hitmancontracts/hitman-contracts-first-screenshots-www_hitmanforum_com-hitmancontracts_03.jpg http://www.hitmanforum.com/images/hitmancontracts/hitman-contracts-first-screenshots-www_hitmanforum_com-hitmancontracts_04.jpg http://www.hitmanforum.com/images/hitmancontracts/hitman-contracts-first-screenshots-www_hitmanforum_com-hitmancontracts_05.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Nya Contracts screens: Nice..!! Jag fick föresten H2 i julklapp.. Jag är på uppdraget när man ska ner i en "källare" och det är en överste som förhör en naken man i en stol.. Hur ska jag göra..?? Killen dör ju hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 (redigerad) Hitman är skumt spel, mkt KNIV å sånt scary.. Rekomenderar ni spelet? Redigerad 12 januari, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Nice..!! Jag fick föresten H2 i julklapp.. Jag är på uppdraget när man ska ner i en "källare" och det är en överste som förhör en naken man i en stol.. Hur ska jag göra..?? Killen dör ju hela tiden.. Lägg personsökaren bredvid spegelfönstret och ring till den. Då kommer generalen och då kan du döda honom och sedan rädda killen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Hitman är skumt spel, mkt KNIV å sånt scary.. Rekomenderar ni spelet? På bilder ser man mycket knivar m.m. Men när man själv kör så använder man mest fibre wire (stavning?) eller ljuddämpade pistoler. Jag älskar hitman spelen och rekomenderar de starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 (redigerad) Nice screenshots men de ser ändå ganska hämska ut ... gå runt med kniv i ett slakteri ... @ Add3, JA!! Det är klart att vi rekommenderar det @ Minigun, Det visste inte jag att man kunde göra jag gick ner å sköt som fan men när jag kom till generalens våning tog jag det lite lugnt det uppdraget är svårt Redigerad 13 januari, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Hitman spelen hade ju några rätt sjuka inslag. I ettan när man dödade en snubbe medans han satt i bastun, i tvåan när man högg ner hackern med brandmansyxan. För att inte tala om näst sista banan i ettan på mentalsjukhuset där massa idioter sprang runt och sjöng barnvisor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Hitman är skumt spel, mkt KNIV å sånt scary.. Rekomenderar ni spelet? Rekomenderar det extremt starkt! Ett av dom bästa spelen genom tiderna(Iaf 2:an. 1:an är lite tråkigare för att 1) Buggar som fan 2) För många mål som tål extremt mycket skada!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 tycker han lagt på några kilo sen 2an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Jag vill ha mitt H2!! Min polare har det men jag får det aldrig! ska fan åka och hämta det idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 tycker han lagt på några kilo sen 2an lol tycker han ser likadan ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Här finns en ganska interesant intervju med Jacon Anderson, Contracts "Game Director". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 jag hade nått hitman codename eagle eller codename 47, det var svin kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 På bilder ser man mycket knivar m.m. Men när man själv kör så använder man mest fibre wire (stavning?) eller ljuddämpade pistoler. Jag älskar hitman spelen och rekomenderar de starkt. egentligen så är kniv effektivare en fibre wire. eftersom med fibre wire tar det en sån jävla tid för gubben att dö..(men härligt är det!) medd kniven så smyger man bara upp och lägger ett snabbt snitt i strupen på gubben och tjoff så ligger han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts