Jump to content

Hitman


88-ball
 Share

Recommended Posts

Rakhyvel? Nej men..

Raka av allt hår av huvet du då och bidra i filmen som mr 47, vet att stjärnor gör väldit mycke för

sin roll i filmen.. T.ex. hon huvudrollen i Bridget Jones Dagbok, åt upp sig flera kg.

Tycker faktist Vin Diesel liknar mycket mer än många andra actionhjältar på Mr. 47

star_711062_0.jpg

jag tvivlar på att Mr.Diesel skulle sluta träna.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 780
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Rakhyvel? Nej men..

Raka av allt hår av huvet du då och bidra i filmen som mr 47, vet att stjärnor gör väldit mycke för

sin roll i filmen.. T.ex. hon huvudrollen i Bridget Jones Dagbok, åt upp sig flera kg.

Tycker faktist Vin Diesel liknar mycket mer än många andra actionhjältar på Mr. 47

Jag har varken utseentet eller talangen för att spela mr.47 i en hollywood-film, du är rätt barnslig.

Jag svarade bara på ditt otroligt dumma påstående;

Men det finns inte så många skalliga action hjältar, så dom blev väl tvungen att

ta Diesel oljan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenis allesammans! :)

Jo, jag har klarat ut Hitman Contracts två gånger nu...

Och är mycket sugen på Hitman II: Silent Assassin.... Lånade det

av en kompis för ett tag sedan, och nu vill jag köpa det själv.

Nån som vet en bra sida?

Jag vill köpa det nytt - men inte för dyrt.

Tacksam för svar!

//Officer Hernandez - Blivande polisman (och proffs hitman).

Redigerad av Officer Hernandez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenis allesammans! :)

Jo, jag har klarat ut Hitman Contracts två gånger nu...

Och är mycket sugen på Hitman II: Silent Assassin.... Lånade det

av en kompis för ett tag sedan, och nu vill jag köpa det själv.

Nån som vet en bra sida?

Jag vill köpa det nytt - men inte för dyrt.

Tacksam för svar!

//Officer Hernandez - Blivande polisman (och proffs hitman).

Cdon!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bara undrar en sak om typ slutet... när Diana sätter sprutan i 47, det är inte gift i den utan den knockar honom bara? Lyssnade på vad killen i rullstolen sa om att 47 dog av klumpighet, var detta något som Diana hade hittat på?

För hon ger ju honom pistolen och en puss på pannan, och så kan man resa sig när credits rullar, och jag minns inte att man dödar Diana bland folket där. Eller gjorde man det? Hur som helst, skönt att döda han ledaren av "the franchise". :shifty: Hade slut på skottet, och hade glömt att det fanns vapen kvar inne i kyrkan så jag sprang runt medans han skjöt på mig där nerifrån bilarna. Sen ser det ut som han laddar om, så man springer fram och tar hans vapen... 0/0 i klippet. Heh. =)

Gick och hämtade kökskniven och dödade honom. Mwuhahaha. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bara undrar en sak om typ slutet... när Diana sätter sprutan i 47, det är inte gift i den utan den knockar honom bara? Lyssnade på vad killen i rullstolen sa om att 47 dog av klumpighet, var detta något som Diana hade hittat på?

För hon ger ju honom pistolen och en puss på pannan, och så kan man resa sig när credits rullar, och jag minns inte att man dödar Diana bland folket där. Eller gjorde man det? Hur som helst, skönt att döda han ledaren av "the franchise". :P Hade slut på skottet, och hade glömt att det fanns vapen kvar inne i kyrkan så jag sprang runt medans han skjöt på mig där nerifrån bilarna. Sen ser det ut som han laddar om, så man springer fram och tar hans vapen... 0/0 i klippet. Heh. =)

Gick och hämtade kökskniven och dödade honom. Mwuhahaha. :P

Det sista skottet kändes skönt.... Min pistol fick orga*m då jag sköt rullstolsnissen! (w00t)

Nämen... Man dödade inte Diana... Tror hon flydde. Dock tror jag hon visste att 47 levde,

annars hade hon nog inte lämnat hans "leksaker" där. ;)

Dock hoppas jag man träffar Diana om de gör ett till Hitman... Dessutom är ju 47

gjord så att han tål mer än en vanlig människa... Han är starkare, missar aldrig och allt

det där. Så jag tror inte att en vanligtvis dödlig dos skulle ta knäcken på honom.

Vad gäller reportern... Han sköt jag näst sist... Pumpade ut ett helt mag. i ryggen på honom. (12 skott).

Vad gäller Franchise-chefen (och även före detta FBI's chef), så sköt jag honom på kronjuvelerna, före jag

sköt aset i halsen, och sen i pannan.

I'm a bad boy! :shifty:

Edit: Jag vill minnas att Diana flydde... Skulle tro till England, men vet dock inte. Vet bara

att hon smet iväg.

Redigerad av Officer Hernandez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som tror att hela alltet var planerat av Diana? 47 skulle inte frivilligt gått med på att "låtsats" vara död och låta sig injicerats med drogen, så hon gjorde när han hade ryggen till henne, sen låtsas hon "gå över" till the franchise men ger 47 en pistol på sin "dödsbädd" då hon vet att han kommer vakna upp och skjuta alla som finns där så hon försvinner.

Smart och smidigt? Kanske detta Jojje förstärkte med sin quote.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som tror att hela alltet var planerat av Diana? 47 skulle inte frivilligt gått med på att "låtsats" vara död och låta sig injicerats med drogen, så hon gjorde när han hade ryggen till henne, sen låtsas hon "gå över" till the franchise men ger 47 en pistol på sin "dödsbädd" då hon vet att han kommer vakna upp och skjuta alla som finns där så hon försvinner.

Smart och smidigt? Kanske detta Jojje förstärkte med sin quote.

Nä, han skulle nog inte gå med på det frivilligt... Han är rädd/nervös för sprutor... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä, han skulle nog inte gå med på det frivilligt... Han är rädd/nervös för sprutor... <_<

Mer som att han inte litade på Diana tänkte jag på men det funkar väl också. ^^ Ser annars inte varför hon skulle sätta en spruta i honom som inte dödar honom.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...