Cortez Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Även om du har minimumkraven plus lite till så laggar det så det är inte ens är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Jag märkte det . Funkar det bra för dig Cortez ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Sämst dator jag har ... Jag köpte det idag och installerade det. Sen när jag gick in på spelet laggade det . Då tog jag lägsta på allting och det laggade fortfarande. Fucking sämst dator jag har . :'( Testa att tanka patchen: http://www.eidos.co.uk/support/patchinfo.html?ptid=87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Jag märkte det . Funkar det bra för dig Cortez ? Helt sjukt att det inte funkar för dig med din dator.. måste vara grafikkortet. Men ändå. LOL! Jag tänkte "skaffa" det till PS2 istället för det hackade en del på min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Oh, hittade du en chippad PS2:a i buskarna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Oh, hittade du en chippad PS2:a i buskarna ? Nä, en chippad PS2:a har jag haft ett bra tag redan. Behövde bara gräva lite i buskarna efter själva underhållningen. Helt perfekt. När Conny_S kommer med en patch så tänkte man att man kunde installera igen och testa... och då har man inte kvar spelet till PC... öh... för att jag gick tillbaka med det till butiken så klart. Redigerad 28 maj, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Nä, en chippad PS2:a har jag haft ett bra tag redan. Behövde bara gräva lite i buskarna efter själva underhållningen. Helt perfekt. När Conny_S kommer med en patch så tänkte man att man kunde installera igen och testa... och då har man inte kvar spelet till PC... öh... för att jag gick tillbaka med det till butiken så klart. Men lägg av nu... respektera reglerna. --- Jag tror jag ska införskaffa detta. Men är det mycket smygande eller handlar det bara om taktik typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Mmmm... Hitman the movie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Mmmm... Hitman the movie "Gun-for-hire Agent 47 (Diesel) is hired by a group known as "The Agency" to kill targets for cash." Är det bara jag som tycker att det inte riktigt passar att kalla honom "gun-for-hire"? Får hoppas att det ordet i kombination med valet av huvudperson (Vin Diesel) inte betyder att det blir en vanlig tråkig actionfilm med trettionittontusen explosioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Vin Diesel? Jaa.. han brukar ju mörda folk diskret i de filmer han medverkat i. Eller när han är barnvakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 MAH!!! Diesel passar inte alls som mr47. Han e ju alldeles för biff. Alla filmer han är med i brukar va såna där typiska amerikanska filmer som bara består av explosioner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 MAH!!! Diesel passar inte alls som mr47. Han e ju alldeles för biff. Alla filmer han är med i brukar va såna där typiska amerikanska filmer som bara består av explosioner... Hehe, Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 MAH!!! Diesel passar inte alls som mr47. Han e ju alldeles för biff. Alla filmer han är med i brukar va såna där typiska amerikanska filmer som bara består av explosioner... I couldn't agree more. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 MAH!!! Diesel passar inte alls som mr47. Han e ju alldeles för biff. Alla filmer han är med i brukar va såna där typiska amerikanska filmer som bara består av explosioner... Vad gör apan jo, den Håller med till 100%! Men det finns inte så många skalliga action hjältar, så dom blev väl tvungen att ta Diesel oljan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Klarade operan innan idag, men lönnmördari är inte min grej hade ihjäl 32pers i min väg. Btw, Jason Statham borde spela mr.47 I lol: Haha du har inte hört talas om rakhyvel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Hm.. varför kan inte han som gör hitman rösten spela hitman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 (redigerad) Btw, Jason Statham borde spela mr.47 I lol: Haha du har inte hört talas om rakhyvel? http://www.theage.com.au/ffximage/2005/09/...eb__300x414.jpg Kan inte göra något annat än att hålla med dig där. Han är som gjord för rollen, förstår inte varför dem valde Vin Diesel. Edit: Illa när man själv inte fattar vad man har skrivit. Redigerad 1 juni, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Hm.. varför kan inte han som gör hitman rösten spela hitman Om jag förstått det rätt så ska han bidra med voiceovers. Dvs Diesel sköter skådespeleriet och han är rösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Om jag förstått det rätt så ska han bidra med voiceovers. Dvs Diesel sköter skådespeleriet och han är rösten. mäh... ett till minus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 I lol: Haha du har inte hört talas om rakhyvel? Rakhyvel? Nej men.. Raka av allt hår av huvet du då och bidra i filmen som mr 47, vet att stjärnor gör väldit mycke för sin roll i filmen.. T.ex. hon huvudrollen i Bridget Jones Dagbok, åt upp sig flera kg. Tycker faktist Vin Diesel liknar mycket mer än många andra actionhjältar på Mr. 47 http://www.eidos.co.uk/img/db/gamelogos/155_hitman_contracts.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts