Jump to content

Hitman


88-ball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 780
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Oh, hittade du en chippad PS2:a i buskarna ? :P

Nä, en chippad PS2:a har jag haft ett bra tag redan. Behövde bara gräva lite i buskarna efter själva underhållningen.

Helt perfekt. När Conny_S kommer med en patch så tänkte man att man kunde installera igen och testa... och då har man inte kvar spelet till PC... öh... för att jag gick tillbaka med det till butiken så klart.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä, en chippad PS2:a har jag haft ett bra tag redan. Behövde bara gräva lite i buskarna efter själva underhållningen.

Helt perfekt. När Conny_S kommer med en patch så tänkte man att man kunde installera igen och testa... och då har man inte kvar spelet till PC... öh... för att jag gick tillbaka med det till butiken så klart.

Men lägg av nu... respektera reglerna.

---

Jag tror jag ska införskaffa detta. Men är det mycket smygande eller handlar det bara om taktik typ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Gun-for-hire Agent 47 (Diesel) is hired by a group known as "The Agency" to kill targets for cash."

Är det bara jag som tycker att det inte riktigt passar att kalla honom "gun-for-hire"? ^_^

Får hoppas att det ordet i kombination med valet av huvudperson (Vin Diesel) inte betyder att det blir en vanlig tråkig actionfilm med trettionittontusen explosioner. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MAH!!! Diesel passar inte alls som mr47. Han e ju alldeles för biff. Alla filmer han är med i brukar va såna där typiska amerikanska filmer som bara består av explosioner... ^_^:)

Vad gör apan jo, den Håller med till 100%!

Men det finns inte så många skalliga action hjältar, så dom blev väl tvungen att

ta Diesel oljan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Btw, Jason Statham borde spela mr.47

I lol: Haha du har inte hört talas om rakhyvel?

http://www.theage.com.au/ffximage/2005/09/...eb__300x414.jpg

Kan inte göra något annat än att hålla med dig där. Han är som gjord för rollen, förstår inte varför dem valde Vin Diesel.

Edit: Illa när man själv inte fattar vad man har skrivit.

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I lol: Haha du har inte hört talas om rakhyvel?

Rakhyvel? Nej men..

Raka av allt hår av huvet du då och bidra i filmen som mr 47, vet att stjärnor gör väldit mycke för

sin roll i filmen.. T.ex. hon huvudrollen i Bridget Jones Dagbok, åt upp sig flera kg.

Tycker faktist Vin Diesel liknar mycket mer än många andra actionhjältar på Mr. 47

star_711062_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...