Cortez Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 (redigerad) E bloodmoney bra!? gillar dom andra hitman men har inte kört de här.. ja har funderat på att "köpa" de.. Testa gärna demot först för att se om din burk klarar det. Det kräver en hel del. Även om du tänker "skaffa" det så sparar du en del bandbredd om det visar sig att du... ja... vet. Redigerad 26 maj, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Testa gärna demot först för att se om din burk klarar det. Det kräver en hel del. Jupps! har kollat de o de går fin fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Han i grönt som gömmer alkohol under jordgloben måste du döda, sen kan du gå ut genom dörren från bårhuset (eller vad det nu är). Tack klarade det sen . Nu undrar jag var alla e på båt banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Tack klarade det sen . Nu undrar jag var alla e på båt banan? Du undrar rätt mycket du! Varför inte kolla på gamefaqs.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Vad kostar Blood Money i butikerna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Vad kostar Blood Money i butikerna ? 449 på Tradition. 499 på Game. 359 på Webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Hur kommer man förbi de där vronga vakterna på alkoholkliniken? Har baxat nyckeln, och allt. Verkar inte gå att klä ut sig till dem heller... Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Hur kommer man förbi de där vronga vakterna på alkoholkliniken? Har baxat nyckeln, och allt. Verkar inte gå att klä ut sig till dem heller... Eller? Dem med vita overaller eller vafan man säger? Smyg in i fönstret när det inte står någon där bredvid killen som är i stolen, knocka han, släp liket till fryslådesaken, efter att du tagit hans grejer d.v.s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Du undrar rätt mycket du! Varför inte kolla på gamefaqs.com? Varför skulle jag inte få fråga? Forumet är till för att fråga. Har redan gjort men vem tror du har hunnit att skriva en hel faqs på ca 1 1/2 vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 "Köpte" blood money idag, riktigt kul faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Jag har spelat igenom Blood Money nu, och funderar på att köpa ps2-versionen när den kommer. Slutet, såväl som resten av spelet, blandar på ett mycket charmfullt och harmoniskt vis stilism och spelglädje. Inte helt olikt Max Payne-liren. SPÅJLÄRVARNING Redigerad 27 maj, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 För helvete. Länka till bilden istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) För helvete. Länka till bilden istället. Jag tyckte den kvalificerade sig som för snygg för att låta den ta sig förbi någon. Många tar sig nämligen inte tid att trycka på länkar. Men, som du vill. Har ändå postat den i printscreen-tråden, as well. EDIT: Meningsuppbyggnad. Yo. Redigerad 28 maj, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Jag tyckte den var för kvalificerat snygg för att låta sig ta förbi någon. Många tar sig nämligen inte tid att trycka på länkar. Men, som du vill. Har ändå postat den i printscreen-tråden, as well. Ja men hur mycket hjälper det här? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Ja men hur mycket hjälper det här? ? Dude, du får mig att känna mig dum. Ghaarg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Klarde spelet för ca 10 minuter sedan. Är nog en av årets bästa spel, helt klart. http://img135.imageshack.us/my.php?image=hitman22fq.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Hittade Hitman:Blood Money i buskarna och undrar om det är värt att installera (har väldigt lite plats kvar på datorn ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Hittade Hitman:Blood Money i buskarna och undrar om det är värt att installera (har väldigt lite plats kvar på datorn ). Enligt många är det värt att installera, det beror just på smak Enligt mig borde du installera det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Någon som har luft att lägga upp en save vad som hellst efter uppdraget då man ska döda den där Hugh Hefner wannabet och den killen i badbyxor, det är en vinterbana, för spelet stängs nämlingen av för mig när jag försöker köra, Poff, then it's gone. No return. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Sämst dator jag har ... Jag köpte det idag och installerade det. Sen när jag gick in på spelet laggade det . Då tog jag lägsta på allting och det laggade fortfarande. Fucking sämst dator jag har . :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts