Jojje Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Vet någon hur man.. *host* gömmer DaemonTools? *host* För SafeDisc 4 Hider funkar inte. EDIT: Nevermind, hittade en på.. ja, jag tänker inte avslöja. *sneglar mot moderatorerna* Redigerad 25 maj, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Vet någon var han CIA agenten är? edit: hittade honom. Men nu vill han inte sticka från det dårhuset. När han går ut springer han in tillbaka. Redigerad 25 maj, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Booyeah! Teh leet chameleon Redigerad 25 maj, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Booyeah! Teh leet chameleon Bah noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Hahahaha, notera även polismästarens namn i den artikeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Hahahaha, notera även polismästarens namn i den artikeln. Hahaha! Skedde mordet i springfield eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Hahahaha, notera även polismästarens namn i den artikeln. Haha såg inte det innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Nu har det börjat spöka för mig. Har klarat till där vinterbanan. Har kvar mitt tidigare problem med att skärmen blinkar från Oblivion, med det löser sig om man trycker upp och ner spelet 3-20 ggr. Men iaf, efter ett tag när man spelat så stäng bara spelet ner, det försvinner, jag kommer till skrivbordet som om jag aldrig spelet det och "fel-ruta" eller någon rapport om varför spelet bara stängs ner kommer upp heller inte upp, det försinner, omöjligt att stoppa, och snabbt går det.. Snabbare än att stänga ner det med Ctrl+Alt+Del. Help? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Exakt samma sak händer mig! Samma bana, allt! Vill gärna ha hjälp jag med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Någon som kan säga vart man ska escape med han agenten? Man måste väl inte döda de NY killarna som är optional? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Någon som kan säga vart man ska escape med han agenten? Man måste väl inte döda de NY killarna som är optional? Han i grönt som gömmer alkohol under jordgloben måste du döda, sen kan du gå ut genom dörren från bårhuset (eller vad det nu är). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Exakt samma sak händer mig! Samma bana, allt! Vill gärna ha hjälp jag med... Altså att spelet stängs av? För jag skulle behöva en Save efter det uppdraget.. Ngn som kan fixa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Hahahaha, notera även polismästarens namn i den artikeln. Bluöäghflahah! Märkte inte det, hahah! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Altså att spelet stängs av? För jag skulle behöva en Save efter det uppdraget.. Ngn som kan fixa? Ja, det stängs av. Jag som har en så bra taktik för det uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Länk till demo? Apa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Apa. Pannkaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Hur klarar man operahelvetet? Har bytt ut pistolen mot en riktigt, men hurfan vet dem att jag gjorde det? Smög ju som ett jävla lik. Och hur tar man ut snubben som är skyddad av 12345 stycken livvakter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Hur klarar man operahelvetet? Har bytt ut pistolen mot en riktigt, men hurfan vet dem att jag gjorde det? Smög ju som ett jävla lik. Och hur tar man ut snubben som är skyddad av 12345 stycken livvakter? - Gå och ta pistolen ur jackan. - Vänta tills gröna gubben går in åp Toan, slå ner honom *SMASH!!!* Ta hans kläder, göm honom i kistan. - Gå ner till källaren och leta upp en väg till Pistol gubbens rum, gå in i garderoben. - Nu kommer han in efter en stund och övar lite, sen går han *Byt pistol* - Sen letar du upp en väg som leder över Scen. - Plantera en bomb åvanför där en stor lampa hänger. - Gå lite vidare och ner i ett hål och kolla föreställningen ^^ - *Gubbenskjuter* och target = död. - Nu kommer den andre gubben rusandes, ta fram detonator *Pling* *BOOM!!!!* Nu faller lampan och du får hoppas att den tar i huvet på den andra targeten. - Spring där i från samma väg du kom dit, du ser förmodligen några poliser men bry dig inte i dom, och sen Escapar du där du kom in ^^ Så gjorde jag iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Hur klarar man operahelvetet? Har bytt ut pistolen mot en riktigt, men hurfan vet dem att jag gjorde det? Smög ju som ett jävla lik. Och hur tar man ut snubben som är skyddad av 12345 stycken livvakter? Du behöver inte byta ut den, ställ dig vid något bra ställe med fri sikt och vänta till dom repeterar, rikta ditt vapen mot offret som du ska döda, när den där andra snubbe höjer vapnet mot honom, PRECIS när han låssas skjuter på offret så skjuter du också!, så gjorde jag iaf. Fungerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 E bloodmoney bra!? gillar dom andra hitman men har inte kört de här.. ja har funderat på att "köpa" de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts