Jump to content

Hitman


88-ball
 Share

Recommended Posts

Haha. :rolleyes: Tough luck, säger jag bara.

Hur fan ska man göra på julfesten? Jag har dödat den berusade tomten, klätt ut mig till densamme, åkt ner till personalavdelningen, dödat vakten som sitter vid ett matbord och tatt hans kläder... för det är väl så man ska göra?

första ska du döda han som sitter i poolen och det bästa sättet är att hämta ett medel från killen i baren och det där medlet häller du i drinken som är precis brevid dig när då hämtade medlet. sen kommer en kypare lämna över det till honom. MEN han kommer inte dö av det han får en stor sexlust så han kommer gå iväg med en tjej och när dom är i rummet då tar du din chans.

sen ska du döda gubben och då måste du ha securita kläder (svarta) för att kunna komma till VIP festen sen så ska du åka upp för hissen och det bästat sättet å döda honom är att placera en bomb ovanför ljusanläggningen och spränga skiten när han står under den.

Redigerad av Danne
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 780
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

första ska du döda han som sitter i poolen och det bästa sättet är att hämta ett medel från killen i baren och det där medlet häller du i drinken som är precis brevid dig när då hämtade medlet. sen kommer en kypare lämna över det till honom. MEN han kommer inte dö av det han får en stor sexlust så han kommer gå iväg med en tjej och när dom är i rummet då tar du din chans.

När dem är i rummet så går man in, killen går nerför trappan och ut på en balkong. Putta Putta Putta Wie

sen ska du döda gubben och då måste du ha securita kläder (svarta) för att kunna komma till VIP festen sen så ska du åka upp för hissen och det bästat sättet å döda honom är att placera en bomb ovanför ljusanläggningen och spränga skiten när han står under den.

När man kommer upp så går man ut på balkongen och puttar ner honom wie.

Inga jävla bomber här inte

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite hjälp på andra jönsbanan, den där i Lousiana när de gifter sig. Jag har kläder, six-shooter och invitation. Lade en bomb i ett paket och lämpade av vid pianot varpå jag sprängde brudgummen i luften. Hur får jag tag på en vaktuniform? De har ju stenkoll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite hjälp på andra jönsbanan, den där i Lousiana när de gifter sig. Jag har kläder, six-shooter och invitation. Lade en bomb i ett paket och lämpade av vid pianot varpå jag sprängde brudgummen i luften. Hur får jag tag på en vaktuniform? De har ju stenkoll.

När man går ut på baksidan från huset så finns det till vänster en vakt som sitter på en stol, pang pang hs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som kan säga vad man ska göra på 2 missionet i det stora latino mansion?

Vet att man ska döda 2 snubbar men kan ni vara snälla och berätta ungefär hur ni gjorde.

Gick först rakt fram och sen till höger, där fanns en vakt som patrullerade, helt själv och så. Fiberwirade honom och släpa in honom i gränden. Sen gick jag upp för taket och där finns ett öppet fönster där ena killen sitter och spelar på nåt instrument, sniprade honom. Gick ner och in i vinkällaren, väntade till andra targeten gick in i knarkstället och injicera icke-dödligt ämne i vakten som kollar mot hans lilla "kontor", gömde vakten och väntade på att killen skulle komma ut. Injicera dödligt ämne i han när han stod och sniffa eller vad han nu gjorde vid sitt skrivbord. Gick sedan ut, hämtade min kostym och gick till flygplanet, men kände mig tvungen att döda de tre personerna som fanns där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klarade mission 2 på 6 minuter, på massaker sättet :wub:

Gick fram till vakten framför, sletvapnet ur handen på honom skjöt honom sprang igenom folkhopen

killade kamera mannen tog bandet sprang ner till vin källaren och skjöt alla jag hade tid att skjuta sen jagade

jag upp targetet upp för trappen och så knuffade jag ner honom över staketet så han fick en snabb död med huvet i cementen.

Sprang till Manor huset klättrade upp för en stupränna typ, letade efter en kitchen knife

och sen smög jag mig på han med basviolen och *Slash* trog bort honom från stolen

och kastade ner honom.

Sprang ut genom utgången via dörren, ner till planet och så flög jag i väg ^^

Ingen orkar väl läsa, men iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gick först rakt fram och sen till höger, där fanns en vakt som patrullerade, helt själv och så. Fiberwirade honom och släpa in honom i gränden. Sen gick jag upp för taket och där finns ett öppet fönster där ena killen sitter och spelar på nåt instrument, sniprade honom. Gick ner och in i vinkällaren, väntade till andra targeten gick in i knarkstället och injicera icke-dödligt ämne i vakten som kollar mot hans lilla "kontor", gömde vakten och väntade på att killen skulle komma ut. Injicera dödligt ämne i han när han stod och sniffa eller vad han nu gjorde vid sitt skrivbord. Gick sedan ut, hämtade min kostym och gick till flygplanet, men kände mig tvungen att döda de tre personerna som fanns där.

Man tackar för hjälpen och just nu e jag på opera banan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...