Jump to content

Hitman


88-ball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 780
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jahapp, så har man klarat spelet. Detta var helt klart det bästa Hitman-spelet än så länge, och slutet var bland det mest rafflande någonsin. Vill inte avslöja något, men det kommer lämna er med hakorna i golvet.

Dessutom utbrister Herr 47 "BITCH!" i detta spel. Moment of the century right there.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken åldersgräns är det på spelet? Om det är 18+ kommer jag inte få köpa det av mina föräldrar.

Damn you mother... damn you!

Haha. :D Tough luck, säger jag bara.

Hur fan ska man göra på julfesten? Jag har dödat den berusade tomten, klätt ut mig till densamme, åkt ner till personalavdelningen, dödat vakten som sitter vid ett matbord och tatt hans kläder... för det är väl så man ska göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha. :huh: Tough luck, säger jag bara.

Hur fan ska man göra på julfesten? Jag har dödat den berusade tomten, klätt ut mig till densamme, åkt ner till personalavdelningen, dödat vakten som sitter vid ett matbord och tatt hans kläder... för det är väl så man ska göra?

Är det 18+? :'( Då får väl vi få tag på det på andra sätt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han sitter med rött hår i en cell på vänstra halvan av rummet. Relativt svår att missa.

Och nu då, när de skjutsat iväg honom i den där hissen, vart är han och hur kommer jag dit? :D

Riktigt roligt spel btw, och snyggt också.

EDIT: Hittade det! :huh:

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan fan, kan inte spela längre :unsure:

Lekte nyss lite med grafikinställningarna och ändrade från 1280x960 till 1600x1200, får då upp en ruta som säger "Programet har stött på ett fel och måste avslutas....vill du skicka en felrapport etc", när jag försöker sätta på spelet igen får jag upp den rutan direkt efter introsekvensen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan fan, kan inte spela längre :unsure:

Lekte nyss lite med grafikinställningarna och ändrade från 1280x960 till 1600x1200, får då upp en ruta som säger "Programet har stött på ett fel och måste avslutas....vill du skicka en felrapport etc", när jag försöker sätta på spelet igen får jag upp den rutan direkt efter introsekvensen :lol:

Finns det ingen .exe fil som heter något med Configure?

Jag håller på och skaffar det här spelet nu, men tackar för förvarningen ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan fan, kan inte spela längre :unsure:

Lekte nyss lite med grafikinställningarna och ändrade från 1280x960 till 1600x1200, får då upp en ruta som säger "Programet har stött på ett fel och måste avslutas....vill du skicka en felrapport etc", när jag försöker sätta på spelet igen får jag upp den rutan direkt efter introsekvensen :lol:

Har du möjligtvis en LCD-skärm?

I alla fall, testa att gå in i filen "HitmanBloodMoney.ini" i mappen där du installerade spelet, och sänk upplösningen där till 1280x960 igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du möjligtvis en LCD-skärm?

I alla fall, testa att gå in i filen "HitmanBloodMoney.ini" i mappen där du installerade spelet, och sänk upplösningen där till 1280x960 igen.

Nej, men det fixade sig :unsure: Gjorde som I lol sa och hittade Configure.exe i Hitman mapen och ändra till 1280x960 där. Jag var lite dummare och radera settings i den Hitman-map där savefilerna och det fanns, aja, tack I lol :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men det fixade sig :P Gjorde som I lol sa och hittade Configure.exe i Hitman mapen och ändra till 1280x960 där. Jag var lite dummare och radera settings i den Hitman-map där savefilerna och det fanns, aja, tack I lol :)

Varsegod :)

Har nog hämtat mitt spel från ödemarken tills i morron :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...