aKi Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) den tycker jag var skit svår men jag gjorde så att först så tog jag kläderna från en securita vakt som är precis vid början eller så kan du ta kläderna från han som sitter ensam i kamera rummer. sen så gick jag ner där dom "mer sjuka" fanns. sen så tog jag en av arbetarnas vita kläder så att man få tillträde där cellerna är. fast om man inte har nyckeln då kommer man inte in till rummer där cellerna är så jag skjöt sönder dörren med en ljuddämpare så att ingen hörde. sen så gick jag till agenten sövde ner han gick till början av banan och återuplivade han och KLART! jag är inte bäst på att göra guider men jag försökte Ok jag fattar =) Men skulle man inte döda några osså? dem i färgade rockar? Redigerad 20 maj, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 KalleR: Du har möjligtvis inte ett ATI kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Ok jag fattar =) Men skulle man inte döda några osså? dem i färgade rockar? jo det ska man fast det är bara om man vill. jag dödade en av dom orkade inte döda den andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Finns nån bra (fungerande) guide/walktrough till Hitman 2 på nätet? tacksam om nån länkade http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/536239.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 My babies Hur fasen får man uppgradera sina puffror? Jag har bara tillgång till att köpa painkillers och lockpicks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Okej, har precis återupplivat agent smith. Hur kommer man ut? Exit dörren går inte att öppna och inte grinden heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Okej, har precis återupplivat agent smith. Hur kommer man ut? Exit dörren går inte att öppna och inte grinden heller. VAR LIGGER HAN?! Jag har letat överallt och jag var på vift när de släpade iväg honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 VAR LIGGER HAN?! Jag har letat överallt och jag var på vift när de släpade iväg honom. I början av banan, huset brevid vakthuset. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 I början av banan, huset brevid vakthuset. =) Hibblahubbla, om det stämmer är du adlad. Om det är fel SKA DU UT I SNÖN HUNDJÄVEL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Hibblahubbla, om det stämmer är du adlad. Om det är fel SKA DU UT I SNÖN HUNDJÄVEL. =) Är dörren låst så får du vänta, du får ett meddelande senare att dörren till bårhuset är upplåst. Säg till om du kommer ut, tror att min dörr är buggad =( nvm =) Hade dödat dem två som var valfria och glömt den viktiga hihi Redigerad 20 maj, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Kör ni demo eller har ni haxxat full version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Kör ni demo eller har ni haxxat full version? Då de inte spelar lärlings-leveln som är den som kommer vara i PC-demot, så har de full version. Dessutom har PC-demot inte släppts ännu. Redigerad 20 maj, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Måste säga att Mardi Gras-festivalen är något i hästväg. Bland det bästa jag någonsin skådat i ett spel, ärligt talat. Så fulländat på något vis. En skön känsla sätter sig in och stämningen sjuder likt kokande té. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Måste säga att Mardi Gras-festivalen är något i hästväg. Bland det bästa jag någonsin skådat i ett spel, ärligt talat. Så fulländat på något vis. En skön känsla sätter sig in och stämningen sjuder likt kokande té. Kunde inte hålla mig, drog fram pistolerna och sköt ner så många jag kunde =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Kunde inte hålla mig, drog fram pistolerna och sköt ner så många jag kunde =) Fan, jag måste också prova det. J-J-J-J-JAM!! OOH! IT AIN'T-AH, IT AIN'T-AH TOO MUCH FOR ME!! Edit: Det var då jävlarns svårt att skjuta fågelmannen. Redigerad 20 maj, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Fan, jag måste också prova det. J-J-J-J-JAM!! OOH! IT AIN'T-AH, IT AIN'T-AH TOO MUCH FOR ME!! Edit: Det var då jävlarns svårt att skjuta fågelmannen. Har hittat två av dem nu, Vart är raymond? Aja, är på hillbilly bröllopet nu =) Pallar inte spela mer nu, sova sova sova Redigerad 21 maj, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 *Big ol' spoilers nedanför; läs inte -- okej?* Jisses. Nu skall jag döda vicepresidenten i Vita Huset; tillsammans med hans usla albinokumpan. Kommer nog bli ett redigt svårt uppdrag att knäcka, men det ska gå vägen, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Vart fan är agent Smith? I fjärde uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Då installerar man då! http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Oh Yeah Sin City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts