Jump to content

Hitman


88-ball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 780
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fan hur i helvete lyckas Crice jämt buska fram sina grejer i rapidfart innan jag ens har fått nysen om dem? Dumma dig, turn around bitch, I've got a use for you!

There can only be one.

Yay, lyckades smidigt whacka både Delgado, Jr. & Delgado, Sr. nyss. Roligt uppdrag när man fattade vad det hela gick ut på.

Operan verkar hyfsat krånglig. Ska bli kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också börjat det här med upphämtandet av rea-spel nu. Det är ofta jag beställer lovande spel på Internet för en billig penning. Senast fick jag hem Oblivion, men det krånglade big-time av någon ogrundlig anledning. Många timmar tog det att få hem ifrån butiken, så det var synd så in i bananen att det som skedde skedde. Det här spelet lär ta runt 1 dag och 20 timmar att få hem, så förlusten skulle vara begränsad om det inte fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad häftigt det där med hur man löst uppdraget står i tidningen, och hur dem fått det att verkligen se ut som en nyhet! HUDen ser väldigt kompakt och enkel ut. Väldigt snygg grafik också, dem har verkligen löst det bra med olika shaders och texturer istället för att kladda på med 34,000,000 polygoner!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som om något vittne har sätt en så kan man få sin bild upsatt i tidningen typ? Fan va grymt alltså. Så allting man gör rätt eller fel kommer i tidningen?

Ja, det fungerar som en bedömning av uppdraget, om du gjort ett uppdrag så att det ser ut som en olycka kommer det inte stå någonting om dig, utan bara om killens/tjejens tragiska död. :teehee:

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla skit, allt totallaggar även på de allra lägsta inställningarna. Får väl vänta på PS2-versionen.

@Didier Sachs: Spelet är skyddat med det småknepiga SecuRom så "antiblaxx" fungerar inte, mer vågar jag dessvärre inte säga för de varningsglada moderatorerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice screen:

JÄVLA FUSKARE!!! nää skoja bara men jag gjorde så att jag byte ut pistolen som han använde sen så sprängde jag den andra det kankse inte var så smart och spränga för då lyckades dom få en fantom bild på mig...fast dte är klart fantom bilen var inte alls lik för på den bilden så hade han hår :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oi. Hur sjuttsingen byter man ut pistolen? Jag har hämtat ut den riktiga, drogat ned en arbetare och gömt pistolen i en verktygslåda. Jag lyckas ta mig in backstage och står precis vid "bödelns" loge; men han har ju fakepistolen på sig, och jag kan ju inte lägga den någonstans i logen.

Hur bär jag mig åt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur bär jag mig åt?

du måste vänta tills dom har slutat reipiterat. då kommer han komma in och lämna den i hans rum

Den absolut snyggaste banan hittils (ligger bara på banan där man ska hitta en agent) är hans hideout

fast jag tror att Las vegas banan kommer vinna. vet inte varför men jag har sett en eller två bilder och jag gillar ljussättningen på den banan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...