Umberto Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Wee! Äntligen! Men jag måste plugga... Fan fan fan.. . :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Fan fan fan.. . :'( ... de' skulle vart - du-huuu-uuu... Fookin great att vårens buskar har godsaker med sig. Vi får se vad mormor plockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Det är skitskoj som vanligt, och det är bättre på PC (Bättre graffe + Kontroll med mus <3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 ... de' skulle vart - du-huuu-uuu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Hittade nyss Bloodmoney i busken här utanför Redigerad 19 maj, 2006 av The xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Har problem med hitman, har även samma problem med max payne 2 som jag instalerad härom dan, allt flyter på bra, sen efter ett tag totalhänger sig allt i 10-20 sek, sen flyter det på igen sen hänger det sen flyter det, och så håller det på så, helt ospelbart. nån som har ide på lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Har problem med hitman, har även samma problem med max payne 2 som jag instalerad härom dan, allt flyter på bra, sen efter ett tag totalhänger sig allt i 10-20 sek, sen flyter det på igen sen hänger det sen flyter det, och så håller det på så, helt ospelbart. nån som har ide på lösning? Tråkigt o höra Men har du prövat att sänka grafiken. De hjälper säkert inte men.. Redigerad 19 maj, 2006 av The xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jepp självklart, max payne 2 har några år på nacken så det borde flyta klockrent. har även uppdaterat alla drivrutiner och driectx utan resultat, men planerar ändå en formatering så det får bli kvällens nöje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Till er som har hittat, och plockat upp spelet ur buskarna: Glöm inte att köpa det! lO har kämpat länge med spelet och det är värt ett köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Nån som har några tips på tredje banan? (Operan) har försökt att knäppa dem ett par gånger nu på olika sätt men lyckas inte felfritt. EDIT: Ska testa att spränga taket nu, brb Redigerad 19 maj, 2006 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Nån som har några tips på tredje banan? (Operan) har försökt att knäppa dem ett par gånger nu på olika sätt men lyckas inte felfritt. Operan? Är inte det den banan man kan byta ut pistolen dem använder på scenen till en riktig? Testa det isåfall. Själv måste jag vänta en dag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Urgh; hur får man upp någon sorts "Objectives"-ruta? Ligger fortfarande på kokainplantagebanan; är lite rådvill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Operan? Är inte det den banan man kan byta ut pistolen dem använder på scenen till en riktig? Testa det isåfall. Själv måste jag vänta en dag till. Dåra? bara att lira idag. Vart hittar man ett riktigt gevär då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Urgh; hur får man upp någon sorts "Objectives"-ruta? Ligger fortfarande på kokainplantagebanan; är lite rådvill. har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 har jag för mig. Aha, tackar så mycket. Förresten, är det bara för mig som menyn segar innan den kommer upp efter ett tryck på Escape? Krävs i regel två snabba Escape-tryck för att ta fram den, och ibland mer än så. I övrigt rullar det på finemangbra. Det enda klagomålet jag har är att 47:s kropp ser lite whacko ut... hans huve' är liksom bautastort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Jag och en polare köptre Hitman 2: Silent Assain i födelsedagspresent till en annan kompis till ps2. Vi testade det hos honom och känslan i spelet var ju underbar! Men dom bara "Skjut honom" osv... Redigerad 19 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Operan? Är inte det den banan man kan byta ut pistolen dem använder på scenen till en riktig? Testa det isåfall. Själv måste jag vänta en dag till. så gjorde jag sen sprängde jag den andra killen när han sprang ner för att kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Nån som kan skriva en liten minirecension? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Fan hur i helvete lyckas Crice jämt buska fram sina grejer i rapidfart innan jag ens har fått nysen om dem? Dumma dig, turn around bitch, I've got a use for you! En fråga förresten, vilken bana är den första? Och hur många vapen finns det att välja och vraka bland på nyss nämnda bana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 En fråga förresten, vilken bana är den första? Och hur många vapen finns det att välja och vraka bland på nyss nämnda bana? det är ett nerstängt tivoli det är dom flesta vapnen som finns med i dom andra hitman spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts