Jump to content

Hitman


88-ball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 780
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har problem med hitman, har även samma problem med max payne 2 som jag instalerad härom dan, allt flyter på bra, sen efter ett tag totalhänger sig allt i 10-20 sek, sen flyter det på igen sen hänger det sen flyter det, och så håller det på så, helt ospelbart. nån som har ide på lösning?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har problem med hitman, har även samma problem med max payne 2 som jag instalerad härom dan, allt flyter på bra, sen efter ett tag totalhänger sig allt i 10-20 sek, sen flyter det på igen sen hänger det sen flyter det, och så håller det på så, helt ospelbart. nån som har ide på lösning?

Tråkigt o höra :teehee:

Men har du prövat att sänka grafiken.

De hjälper säkert inte men.. :huh:

Redigerad av The xD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som har några tips på tredje banan? (Operan) :P har försökt att knäppa dem ett par gånger nu på olika sätt men lyckas inte felfritt.

Operan? Är inte det den banan man kan byta ut pistolen dem använder på scenen till en riktig? Testa det isåfall. :lol:

Själv måste jag vänta en dag till. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har jag för mig.

Aha, tackar så mycket.

Förresten, är det bara för mig som menyn segar innan den kommer upp efter ett tryck på Escape? Krävs i regel två snabba Escape-tryck för att ta fram den, och ibland mer än så.

I övrigt rullar det på finemangbra. Det enda klagomålet jag har är att 47:s kropp ser lite whacko ut... hans huve' är liksom bautastort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan hur i helvete lyckas Crice jämt buska fram sina grejer i rapidfart innan jag ens har fått nysen om dem? Dumma dig, turn around bitch, I've got a use for you!

En fråga förresten, vilken bana är den första? Och hur många vapen finns det att välja och vraka bland på nyss nämnda bana?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...