chucky.swe Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Jag tror Hitman : Blood Money är försenat till September den 16...Men det är bara rykten så vi får se.... Okej den här bilden hör inte till blood money men är så jäkla bra kul eller hur man nu ska uttala sig.. Observera att det står en skylt i vänstra nedre hörnet(har markerat skylten) ganska svårt att läsa men om man kan så står det en sak om tavlan... Redigerad 26 februari, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Va står de? iallafall nånting me The Headshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jopp det är det enda man kan läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag tror Hitman : Blood Money är försenat till September den 16...Men det är bara rykten så vi får se.... Hoppas inte. Blir tokig isåfall, har väntat på Blood Money i flera år, vill inte vänta flera månader extra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Kommer i maj enligt mina källor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Mitt namn kommer från Hitman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Mitt namn kommer från Hitman De va ju intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Hitman: Blood money kommer 30:e maj enligt ett pressmeddelande från utvecklarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Hitman: Blood money kommer 30:e maj enligt ett pressmeddelande från utvecklarna.. Mmmmmmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Hitman: Blood money kommer 30:e maj enligt ett pressmeddelande från utvecklarna.. Vi i Europa får det redan den 26:e. Ett demo har släppts till XB360 följer med senaste numret av OXM (Official Xbox Magazine), hoppas det är ett tecken på att ett PC-demo kommer snart. Redigerad 12 april, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 PC-demot kommer på måndag... tihi. Kass dag att släppa det på, men vad ska man göra. http://www.gamespot.com/promos/2006/hitman...hitman_psbox_hp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 PC-demot kommer på måndag... tihi. Kass dag att släppa det på, men vad ska man göra. http://www.gamespot.com/promos/2006/hitman...hitman_psbox_hp Första gången jag längtat efter att helgen ska ta slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 PC-demot kommer på måndag... tihi. Kass dag att släppa det på, men vad ska man göra. http://www.gamespot.com/promos/2006/hitman...hitman_psbox_hp Wughöääh!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Hitman; Blood Money, nu i en buske långt ifrån dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Hitman; Blood Money, nu i en buske långt ifrån dig! Ah din gamla pirat.. du har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Nån som provspelat hitman3? själv hade jag ej tid med datorn i gårkväll/natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Mormor Svartskägg har räddat helgen. Skoluppgifter och dyl. trams lär få stryka på foten; här ska lönnmördas. Vill visserligen stödja gubbarna som pressar fram denna eminenta spelserie, så jag kanske uppsöker farmor affärsbiträde lite senare för en annan version. Mer kryptiskt än Da Vinci-koden, på min ära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Buskarna växte över natten och nu kan nog alla få syn på en med lite vilja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Hoho... detta spel verkar skitskoj jue! Vad tror ni detta är bäst på? Krysslåda eller päcä? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts