Pain To ThE MaX Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Hur siktar man så nära? I mitt sikte är det jätteotydligt och inte alls så nära. Inte helt säker, men det är samma knappar som du zoomar in och ut i tredje person. Default är mushjul på dator. Vettefan hur det är på konsol.. testa olikaknappar till dess att du zoomar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Inte helt säker, men det är samma knappar som du zoomar in och ut i tredje person. Default är mushjul på dator. Vettefan hur det är på konsol.. testa olikaknappar till dess att du zoomar in. När jag trycker en gång på avfyrningsknappen siktar han in, nästa gång jag trycker på avfyrningsknappen skjuter han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 När jag trycker en gång på avfyrningsknappen siktar han in, nästa gång jag trycker på avfyrningsknappen skjuter han. Alltså är det inte denna knapp Testa alla andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Alltså är det inte denna knapp Testa alla andra Men ska det gå att zooma in fler än en gång alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Men ska det gå att zooma in fler än en gång alltså? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Klarade det nu. Zoomade gjorde man med pil upp och ner. Tack för hjälpen, men kommer säkert behöva mer senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Hitman 1 is das shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag är på uppdraget på det där mötet, när man ska döda 2 st. Men när jag ska lägga bomben under bilen så vet jag inte hur jag avfyrar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag är på uppdraget på det där mötet, när man ska döda 2 st. Men när jag ska lägga bomben under bilen så vet jag inte hur jag avfyrar den? Det när man ska klättra upp genom tunnlarna? å ett sånt där hål e precis under bilen? de e bara å vänta.... tror jag... ja klarade det iaf. ( kanske inte ens pratar om samma spel nu ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jag är på uppdraget på det där mötet, när man ska döda 2 st. Men när jag ska lägga bomben under bilen så vet jag inte hur jag avfyrar den? Om du inte exploderar automatiskt lär du ha plockat upp en "detonator" från samma ställe som du plockade upp bomberna. Gå till din inventory. Jag tror det finns två olika inventorys, en snabb, och en helskärm. använd helskärm, då ser du lättare vad du har för något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Kolla min ownade stats på Hitman:contrects. Btw: fuska inget. http://img354.imageshack.us/img354/2663/ownde22wp.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Höj till svårighetsgraden "professional" och få samma stats EDIT: såg att det var ALLA banor, inte bara en Hehe... bra jobbat! Redigerad 4 september, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Kolla min ownade stats på Hitman:contrects. Jefflar! hur fan bar du dig åt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Höj till svårighetsgraden "professional" och få samma stats EDIT: såg att det var ALLA banor, inte bara en Hehe... bra jobbat! Tackar Bigsmoke: Hmm jag döda inte en ända vakt och sköt inte en ända kula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Tackar Bigsmoke: Hmm jag döda inte en ända vakt och sköt inte en ända kula Jefla LO2!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jefla LO2!!!!!!!!!!! Lotto på hitman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Kolla min ownade stats på Hitman:contrects. Btw: fuska inget. http://img354.imageshack.us/img354/2663/ownde22wp.png Skills om du inte fuskade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 MoriX: Jo det är uppdraget då man ska gå under marken genom att tunnlar. Det finns en "brunn" som har ett lock, där ska man tydligen lägga bomben, men jag visste inte hur jag skulle detonera bomben. Pain To ThE MaX: Jag kikade bland mina prylar, men på ena sidan fanns bara mina vapen och på den vänstra sidan där prylar som kikare och sånt ska ligga, låg bara kikaren och pick'n. Fanns ingen detonator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Har kört lite Hitman contracts, gillade det lite halvt, fastnade på första uppdraget, men det kosstar 199 kr på Webhallen och tänkte att det kanske blir roligare om man har det själv o kör det o så, är det värt det? Detta e till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jefla LO2!!!!!!!!!!! Visst, du kan ha tur i Hitman, men jag tror inte att man kan klara hela spelet utan att döda en enda person bara med hjälp av tur, där krävs nog lite skicklighet också ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts