Jump to content

Hitman


88-ball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 780
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Inte helt säker, men det är samma knappar som du zoomar in och ut i tredje person. Default är mushjul på dator. Vettefan hur det är på konsol.. testa olikaknappar till dess att du zoomar in.

När jag trycker en gång på avfyrningsknappen siktar han in, nästa gång jag trycker på avfyrningsknappen skjuter han.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är på uppdraget på det där mötet, när man ska döda 2 st. Men när jag ska lägga bomben under bilen så vet jag inte hur jag avfyrar den?

Det när man ska klättra upp genom tunnlarna? å ett sånt där hål e precis under bilen?

de e bara å vänta.... tror jag...

ja klarade det iaf. ( kanske inte ens pratar om samma spel nu )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är på uppdraget på det där mötet, när man ska döda 2 st. Men när jag ska lägga bomben under bilen så vet jag inte hur jag avfyrar den?

Om du inte exploderar automatiskt lär du ha plockat upp en "detonator" från samma ställe som du plockade upp bomberna. Gå till din inventory. Jag tror det finns två olika inventorys, en snabb, och en helskärm. använd helskärm, då ser du lättare vad du har för något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MoriX: Jo det är uppdraget då man ska gå under marken genom att tunnlar. Det finns en "brunn" som har ett lock, där ska man tydligen lägga bomben, men jag visste inte hur jag skulle detonera bomben.

Pain To ThE MaX: Jag kikade bland mina prylar, men på ena sidan fanns bara mina vapen och på den vänstra sidan där prylar som kikare och sånt ska ligga, låg bara kikaren och pick'n. Fanns ingen detonator.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...