Xazzi Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Just i det här fallet är det en porrkung som skall falla offer för herr 47's mordiska händer. Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ny info: New features / details (from PC Action 04/2005, German PC Gaming mag): * The game will include the already infamous Opera House Level:"L’Opera D’Orleans at Paris, hit a famous singer and his buddy, both are involved in an east-european ring for child-prostitution." * Over 30 weapons with specific modifications available to the player (overall 50 modifications are available) * Blood has to be removed/ cleaned up or guards will follow the blood stains until they find the body. * A new “Notoriety System” gives information about how ‘suspicious’ you are to guards or how much attention you create. * New moves: grab a guard and use him as a human shield or distract guards by throwing objects (personal comment: sounds like Splinter Cell), as well as dumping bodies into trash containers or sewers. * The atmosphere of the game will NOT be as dark as it was in Contracts. "Bilder": HÄR Man kan, ser det ut som, gömma sig i vagnar; eller gömma andra i den. Gömma vapen bakom ryggen. Ta gisslan. Kasta saker ala splinter cell. Vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Drar upp tråden igen för att uppdatera er: Nya bilder (scans): HÄR Brödrost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Drar upp tråden igen för att uppdatera er: Nya bilder (scans): HÄR Brödrost Mumsigt värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jo nu är det så att jag blev sugen på att köpa hitman 2 till ps2 efter det att förra skivan har gått sönder. Vill köpa spelet på internet men varken cdon, webbhallen eller ginza har det. Vet ni någon annan bra hemsida som säljer spel? (tänkte att frågan likaväl kunde ställas här istället för att starta en ny tråd om ämnet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jo nu är det så att jag blev sugen på att köpa hitman 2 till ps2 efter det att förra skivan har gått sönder. Vill köpa spelet på internet men varken cdon, webbhallen eller ginza har det. Vet ni någon annan bra hemsida som säljer spel? (tänkte att frågan likaväl kunde ställas här istället för att starta en ny tråd om ämnet) Discshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 JAG VILL HA HITMAN: BLOODY MONEY *Allmänt Ryck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 JAG VILL HA HITMAN: BLOODY MONEY *Allmänt Ryck* Vill inte vi alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Döda pedofiler? VILL HA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Trailer ute!!! TRAILER Jävlar vad bra! Man ser en massa nya "moves". Han verkar ha blivit mycket smidigare Me längtar enormt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Hoppas inte detta räknas som spam men "Holy fuck". Jag längtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag klarade hitman contracts idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Wow har du redan gjort det jag ligger bara på Training. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Lirade de som fan ett tag. sen körde mina savegames ihop sig och jag kunde inte spara. installerade om skiten men orkade inte ta mig igenom typ andra banan när man springer urnt som en kökskock å allt va de där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag kan inte se trailern, man måste ju va medlem på IGN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag kan inte se trailern, man måste ju va medlem på IGN Näe, jag kan iaf se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag kan inte se trailern, man måste ju va medlem på IGN IGN insider, rättare sagt. Ta den med mindre upplösning, så behöver du inte det. Trailern: Läckert... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ser übermumsigt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Nya/gamla bilder i högre upplösning HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Luktar Stämmning från några katoliker om den här bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts