Colan K Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 moi bara retas. moi mena inte illa. moi är uttråkad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 moi bara retas. moi mena inte illa. moi är uttråkad. Ska man skriva det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 men.., jag lovar att du körde på easy (ja normal.. ) Testa att skjuta dig fram på professional, tre träffar från en pistol, och du inser att spelet går i slow-motion. Så lätt är det fan inte. Dock kan man smyga samtidigt som man skjuter alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 är hitman2 bättre än trean? och hur många bannor finns det i tvåan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 är hitman2 bättre än trean? och hur många bannor finns det i tvåan? i hitman2 är det ca 20 banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 i hitman2 är det ca 20 banor ok men är tvåan roligare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 ok men är tvåan roligare? nä ettan är mer.-.. PANG PANG!!! fast poliserna är så OTROLIGT dumma... t ex. jag är på traditions of the trade banan. jag skjuter en civil och får hela USA's poliskår efter mig. jag tänker "shit!" och springer in mot omklädningsrummet. där byter jag snabbt som attan om till badbyxor. poliserna stormar in. och.. går ut igen! dom känner inte igen mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 nä ettan är mer.-.. PANG PANG!!! fast poliserna är så OTROLIGT dumma... t ex. jag är på traditions of the trade banan. jag skjuter en civil och får hela USA's poliskår efter mig. jag tänker "shit!" och springer in mot omklädningsrummet. där byter jag snabbt som attan om till badbyxor. poliserna stormar in. och.. går ut igen! dom känner inte igen mig!! Konstigt att USAs poliskår kommer efter dig när hotellet som uppdraget utspelar sig på befinner sig i Budapest... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Konstigt att USAs poliskår kommer efter dig när hotellet som uppdraget utspelar sig på befinner sig i Budapest... Hahe Kanske u.s.a´s poliskår är på semester i Budapest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hahe Kanske u.s.a´s poliskår är på semester i Budapest Jo, det finns ju en chans... Att samtliga anställda hos alla polisdistrikt i Amerika samtidigt tar en semester till ett spa-hotell i Budapest, lär sig prata Ungerska och klär ut sig i hotellets säkerhetsvakt-uniformer. Det finns en rejäl chans, faktiskt... Om man kniper och tänker på något annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jo, det finns ju en chans... Att samtliga anställda hos alla polisdistrikt i Amerika samtidigt tar en semester till ett spa-hotell i Budapest, lär sig prata Ungerska och klär ut sig i hotellets säkerhetsvakt-uniformer. Det finns en rejäl chans, faktiskt... Om man kniper och tänker på något annat... Maskerad på hotellet ordbok i handen stort spa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Ingen skriver här vad e Hitman inte bra? eller är hitman inget o diskutera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Ingen skriver här vad e Hitman inte bra? eller är hitman inget o diskutera om? För det första är hitman ett ganska gammalt spel och dom flesta har antagligen redan klarat ut det för länge sen. Tråden är heller inte purfärsk. Men antagligen kan den ta fart snart, iom att Hitman: Blood Money är på gång och dom första screensen just släppts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 För det första är hitman ett ganska gammalt spel och dom flesta har antagligen redan klarat ut det för länge sen. Tråden är heller inte purfärsk. Men antagligen kan den ta fart snart, iom att Hitman: Blood Money är på gång och dom första screensen just släppts. :'( Men jag fick ju 3.an nyss e jag "Efterbliven" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 För det första är hitman ett ganska gammalt spel och dom flesta har antagligen redan klarat ut det för länge sen. Tråden är heller inte purfärsk. Men antagligen kan den ta fart snart, iom att Hitman: Blood Money är på gång och dom första screensen just släppts. Har du lust att posta eller länka till screenisarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Har du lust att posta eller länka till screenisarna? http://www.hitmanforum.com/article.php?sub..._from=&ucat=13& Finns en bild i bra kvalitét, resten är dock tagna från en tidning! Redigerad 25 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag trodde bilden i bra kvalitet (Den med perspektiv ovanifrån där 47 knuffar en tomte utför en reling, eller vad det heter?) bara var någon sorts julklapp, eller något skämt, för att visa grafiken. Men tidningen som var scannad innehöll ju fler bilder med det scenariot så ett "tomte-uppdrag" blir väl att vänta! Moralen är på topp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag trodde bilden i bra kvalitet (Den med perspektiv ovanifrån där 47 knuffar en tomte utför en reling, eller vad det heter?) bara var någon sorts julklapp, eller något skämt, för att visa grafiken. Men tidningen som var scannad innehöll ju fler bilder med det scenariot så ett "tomte-uppdrag" blir väl att vänta! Moralen är på topp... Jo, jag tror det är ett uppdrag med en porrkung( )som har en julfest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jo, jag tror det är ett uppdrag med en porrkung( )som har en julfest. Varför presis Porrkung Varför inte narkotika handlare? lr gurk försäljare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Varför presis Porrkung Varför inte narkotika handlare? lr gurk försäljare Just i det här fallet är det en porrkung som skall falla offer för herr 47's mordiska händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts