LoneWolF Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Hitman gubben kan inte vara 2-3 år gammal? 47 är "född" den femte september 1964. (hitman2.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 (redigerad) Spelat demot, fan det e ju asgrymt... men när man dödat dom 2 snubbarna, vart ska ja gå sen? jag har plockat upp bomberna men vart ska man planta? Du ska till ubåten och sen klättra ner för stegen och gå på isen men gå nära ubåten så du kan se vart du ska planta alla 3 bomber. EDIT: Du kanske vill gå och ta dom radioaktiva kläderna i ett hus kommer inte ihåg vad de heter. men innan du spränger bomben gå in i huset du fick radioaktiva kläder och spräng bomben där inne och byt kläder till dom du hade snabbt. Redigerad 10 maj, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 AAAAAAA ett spöke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Kung-Food: Vart ligger ubåten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Kung-Food: Vart ligger ubåten? Hehehe, Använda kartan du trycker på M för att göra de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 ahaa, ok... aja.. hittade det nyligen utan att hitta karta har demo version så... Det verkar ju asgrymt... Värt o köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 AAAAAAA ett spöke Jag har sätt spöket springa omkring, är det dr ort-meyer som spökar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 vem är ort-meyer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Han som 47 är klonad av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 där ser man! jaja man lär sig något nytt varje dag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 (redigerad) dr ort-meyer edmud: lite bilder på spöket finns här->HÄR Redigerad 11 maj, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 ahaa, ok... aja.. hittade det nyligen utan att hitta karta har demo version så... Det verkar ju asgrymt... Värt o köpa? Nja....*tänker* Ja det är de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Hur många banor är det på hitman 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Någon som vet när 'Hitman Blood Money' kommer ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 ca. 12 banor varav 5-6 är från hitman 1, fast mycket bättre gjorda. Nu när du ändå drog upp tråden (vilket är en bra sak!!) ska jag, för de som inte sett länka till lite info om nya hitman - hitman: blood money. http://www.hitmanforum.com/special.php?sho...=name&order=asc hmm, vet inte hur man gör det med en snygg "klicka här" länk så ni får copy+paste För er som inte orkar läsa texten.. Nytt: Man kan nu modda sina vapen, och modda ordentligt. Flera (två..) ljuddämpare, 3 olika scopes är bara några få av de moddar som finns för WA2000 snipern Man ska också kunna muta poliser/vittnen, man har ju pengar nu.. Knuffa personer från t.ex. en balkong så att det ser ut som en olycka etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 ca. 12 banor varav 5-6 är från hitman 1, fast mycket bättre gjorda. Nu när du ändå drog upp tråden (vilket är en bra sak!!) ska jag, för de som inte sett länka till lite info om nya hitman - hitman: blood money. http://www.hitmanforum.com/special.php?sho...=name&order=asc hmm, vet inte hur man gör det med en snygg "klicka här" länk så ni får copy+paste För er som inte orkar läsa texten.. Nytt: Man kan nu modda sina vapen, och modda ordentligt. Flera (två..) ljuddämpare, 3 olika scopes är bara några få av de moddar som finns för WA2000 snipern Man ska också kunna muta poliser/vittnen, man har ju pengar nu.. Knuffa personer från t.ex. en balkong så att det ser ut som en olycka etc. Coolt, låter riktigt nice det där med blood money. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Hitman. Hitman är ett spel för mesar. Min kopis hade det. Det var skit. Han smög och var tyst. Det var tråkigt. När han gick på toa. Då var det min tur. Enligt mig! Tog fram 2 stora pistoler och skjöt igenom hela banan. Jag är bäst! Hitman är skit, Hitman är pest. Jag klarade 3 banor innan min kompis kom tillbaka. Han var imponerad. Men jag sade det var han som sket länge. Jag ljög! Det var lätt, tråkigt och så dålig AI i spelet. Inse: Hitman är dåligt! // Gömmer mig i garderoben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Hitman. Hitman är ett spel för mesar. Min kopis hade det. Det var skit. Han smög och var tyst. Det var tråkigt. När han gick på toa. Då var det min tur. Enligt mig! Tog fram 2 stora pistoler och skjöt igenom hela banan. Jag är bäst! Hitman är skit, Hitman är pest. Jag klarade 3 banor innan min kompis kom tillbaka. Han var imponerad. Men jag sade det var han som sket länge. Jag ljög! Det var lätt, tråkigt och så dålig AI i spelet. Inse: Hitman är dåligt! // Gömmer mig i garderoben Hitman är ett spel för såna som vill ha lite utmaning och tänkande, inte bara skjuta folk hit och dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 det var ingen utmaning för mig! *vissel* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 det var ingen utmaning för mig! *vissel* Nädå, hihi så skoj du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts