Pain To ThE MaX Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 har köpt spelet nu, kan bara säga...skit bra spel! Banorna får man smyga mycket på (tänker på den engelska manorn). Ligger nu på traditions of the trade...helt otroligt skönt. Rekomenderar spelet starkt. Och jag har bara lagt gift i maten på en ända bana?!?! (demo banan). tycker inte alls spelet är enformigt. Jag har också kvävt folk med kuddar Har fått SA hela vägen till tradeition... på tre dagar, fjärde kommer det att bli idag. Grymt spel och "långt" spel...inte om man massmudrar hela vägen, då klarar man spelet på en timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Jag klarade Hitman: Contracts igår...Jag rekomenderar INTE spelet för jag tycker att det är en väldigt dålig kopia av Hitman Codename 47. P.S alla som tyckte att Triads of trade var rolig på 1an kommer att bli besvikna som spelar den på Contracts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Jag blir arg och besviken. Mitt grafik kort klarar inte av att starta Hitman: Contracts. Tror ni det går bättre om man byter till ett GeForce 2? Ner med Ati Radeon 9000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Heh, ja, Radeon 9000 är inget vidare kort. Tycker att du ska köpa ett R9800pro eller se och modda det till ett xt respektive pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 (redigerad) En fråga, var finns bombutlösaren på "The Bjarkhov Bomb"? EDIT: Hittade den... Redigerad 7 maj, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Heh, ja, Radeon 9000 är inget vidare kort. Tycker att du ska köpa ett R9800pro eller se och modda det till ett xt respektive pro Har en hyr dator så jag kan inte plocka in vilka delar som jag vill . Annars så skulle jag ha köpt ett 9800Pro för länge sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Jag blir arg och besviken. Mitt grafik kort klarar inte av att starta Hitman: Contracts. Tror ni det går bättre om man byter till ett GeForce 2? Ner med Ati Radeon 9000. Hitman Contracts har problem med vissa ATi-kort. Men det har släppts en patch som fixar det. Hitman: Contracts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 har köpt spelet nu, kan bara säga...skit bra spel! Banorna får man smyga mycket på (tänker på den engelska manorn). Ligger nu på traditions of the trade...helt otroligt skönt. Rekomenderar spelet starkt. Och jag har bara lagt gift i maten på en ända bana?!?! (demo banan). tycker inte alls spelet är enformigt. Jag har också kvävt folk med kuddar Har fått SA hela vägen till tradeition... på tre dagar, fjärde kommer det att bli idag. Grymt spel och "långt" spel...inte om man massmudrar hela vägen, då klarar man spelet på en timme. Långt spel? Knappast, jag varvade det på mindre än fem timmar och fick Silent Assassin på alla banor utom en där jag fick Professional. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Långt spel? Knappast, jag varvade det på mindre än fem timmar och fick Silent Assassin på alla banor utom en där jag fick Professional. joo men man kan klara alla banor på massor av olika sätt Menmen...jag gillade det...har inte klarat det än..tradfitions of the trade var bara "ok" jämfört med ettan. Föresten spelar jag på ett gf2 1.2 ghz och det flyter high/medium (1024X768). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 ibland är det faktiskt roligt att leka terminator med det menar jag att meja ner allt man ser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Masken12 Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 (redigerad) Hur många år e Hitman eller 47.an Redigerad 9 maj, 2004 av Masken12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Jag har ett 9800Pro Vill ha contracts nu... aldrig spelat ett hitman spel men har alltid velat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Hur många år e Hitman eller 47.an Eftersom han är en klon så kanske han kan vara, 2-3 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Eftersom han är en klon så kanske han kan vara, 2-3 år... Hitman gubben kan inte vara 2-3 år gammal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Jo, för klonen har levt så länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Contracts har väll inte släppts?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Contracts har väll inte släppts?! Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 (redigerad) JAAAA då ska ja köpa den Eller, rekomenderar ni den?, kanske ska testa demot först Redigerad 9 maj, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Masken12 Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Det skulle va kul o spela Hitman1,2,3, på internet asså på ps2 möta andra som spelar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Spelat demot, fan det e ju asgrymt... men när man dödat dom 2 snubbarna, vart ska ja gå sen? jag har plockat upp bomberna men vart ska man planta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts