Jump to content

Hitman


88-ball
 Share

Recommended Posts

har köpt spelet nu, kan bara säga...skit bra spel! Banorna får man smyga mycket på (tänker på den engelska manorn). Ligger nu på traditions of the trade...helt otroligt skönt. Rekomenderar spelet starkt. Och jag har bara lagt gift i maten på en ända bana?!?! (demo banan). tycker inte alls spelet är enformigt. Jag har också kvävt folk med kuddar (w00t) Har fått SA hela vägen till tradeition... på tre dagar, fjärde kommer det att bli idag. Grymt spel och "långt" spel...inte om man massmudrar hela vägen, då klarar man spelet på en timme.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 780
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Heh, ja, Radeon 9000 är inget vidare kort. Tycker att du ska köpa ett R9800pro eller se och modda det till ett xt respektive pro

Har en hyr dator så jag kan inte plocka in vilka delar som jag vill (w00t). Annars så skulle jag ha köpt ett 9800Pro för länge sedan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har köpt spelet nu, kan bara säga...skit bra spel! Banorna får man smyga mycket på (tänker på den engelska manorn). Ligger nu på traditions of the trade...helt otroligt skönt. Rekomenderar spelet starkt. Och jag har bara lagt gift i maten på en ända bana?!?! (demo banan). tycker inte alls spelet är enformigt. Jag har också kvävt folk med kuddar (w00t) Har fått SA hela vägen till tradeition... på tre dagar, fjärde kommer det att bli idag. Grymt spel och "långt" spel...inte om man massmudrar hela vägen, då klarar man spelet på en timme.

Långt spel? Knappast, jag varvade det på mindre än fem timmar och fick Silent Assassin på alla banor utom en där jag fick Professional.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Långt spel? Knappast, jag varvade det på mindre än fem timmar och fick Silent Assassin på alla banor utom en där jag fick Professional.

joo men man kan klara alla banor på massor av olika sätt (w00t) Menmen...jag gillade det...har inte klarat det än..tradfitions of the trade var bara "ok" jämfört med ettan.

Föresten spelar jag på ett gf2 1.2 ghz och det flyter high/medium (1024X768).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...