Add3 Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 vart finns båten?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Den förekommer endast i två uppdrag och då kan man inte ta den. För att kunna köra båten själv måste du ladda ner en mod, t.e.x min gamla båt-mod som placerar ut en båt på varje bana. Tanka här. (246 kb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Tack Arvid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Den förekommer endast i två uppdrag och då kan man inte ta den. Hmm, två uppdrag...Är det inte 3 stycken? Två kidnappningsuppdrag i Liberty City, och ett där man ska spränga den där kinesens båt i san Andreas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Hmm, två uppdrag...Är det inte 3 stycken? Två kidnappningsuppdrag i Liberty City, och ett där man ska spränga den där kinesens båt i san Andreas... hmm jag hade för mig att den bara fanns i två uppdrag men när jag kollade i original mission.ini fann jag 2 båtar i Liberty City. Har jag missat nåt uppdrag eller har jag bara väldigt dåligt minne? Jag kommer bara ihåg en båt från Liberty City, den båten som plockar upp pengarna i uppdraget där man ska rädda bossens hund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Jag kommer bara ihåg en båt från Liberty City, den båten som plockar upp pengarna i uppdraget där man ska rädda bossens hund. Hmm, hund? Är det en hund man ska rädda i uppdraget som kommer precis i början? I alla fall så är det ju ett uppdrag som man får när man går in i en Bulldog också, någon har kidnappat hans fru... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Hmm, hund? Är det en hund man ska rädda i uppdraget som kommer precis i början? I alla fall så är det ju ett uppdrag som man får när man går in i en Bulldog också, någon har kidnappat hans fru... ja för om man misslyckas säger dom nåt i stil med "we bought him a new puppy". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Det finns ju massor av telefoner där man får uppdrag i Gta1, Kan man då missa båt uppdragen genom att ta fel telefon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Det finns ju massor av telefoner där man får uppdrag i Gta1, Kan man då missa båt uppdragen genom att ta fel telefon? Ett av båtuppdragen kommer direkt när amn startar i andra delen "Heist Almighty" av Liberty City... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 ok, måste kolla upp det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts