the-copy Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 halojsan i galoppen (undrans vart jag fick det ifrån, säkert bamse... hmm..) Jag vile installera OPT (Operation Flashpint) Men jag har massa repor på skivan, och det går inte att installera Data3D.pbo, eller kopiera över den. Om ni inte tror att jag äger spelt och jar fått / köpt det, så jag har fått det i julklapp, för ett tag sen, så skivan är gammal, bevis i vilket fall: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 du kan väl söka efter filen på google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 får bara "Example: checkfiles[]={"HWTL\dta\data3d.pbo","dta\data3d.pbo"}" då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 får bara "Example: checkfiles[]={"HWTL\dta\data3d.pbo","dta\data3d.pbo"}" då jag kan kanske skicka den, kontakta mig över MSN om du vill ha den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts