Noxzist Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 hello! jag håller på med ett arbete i skolan men jag undrar bara om: kan växtligheten öka bara av en ökad växthuseffekt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Jag tror det . Ändra din signatur Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 hello! jag håller på med ett arbete i skolan men jag undrar bara om: kan växtligheten öka bara av en ökad växthuseffekt? Eh, vad menar du med det? "Kan växtligheten öka"... Däremot kommer både floran och faunan att förändras om kimatet gör det, så klart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 7 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 floran och faunan?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 floran och faunan?? blommor och djur o skit Njae ökad växthuseffekt höjer ju medeltemperaturen så de blir gynnsammare för växter. Ökad växhuseffekt beror ju till viss del på all koldioxid som vi människor spyr ut, och koldioxid använder ju växter i fotosyntesen, vilket gör att de tillväxer snabbare. typ kanske Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 hello! jag håller på med ett arbete i skolan men jag undrar bara om: kan växtligheten öka bara av en ökad växthuseffekt? Svårt att svar på. Visst borde växtligheten öka då både koldioxidhalten (största växthusgasen) och temperaturen ökar. Men nu är ju inte koldioxid den enda växthusgasen... det finns ju många andra växthusgaser som leder till bland annat försurning... Dessutom leder växthuseffekten till att öknarnas areor accelererar betydligt snabbare och att sjöar i tex. afrika torkar ut (däremot höjs havsnivån med ca 0.5-1 cm/år). Knivig fråga alltså, men jag antar att det bara är en reflektionsuppgift? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 7 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 hemprov....................... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 9 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 tack så mycket för hjälpen det e fixat nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Svårt att svar på. Visst borde växtligheten öka då både koldioxidhalten (största växthusgasen) och temperaturen ökar. Men nu är ju inte koldioxid den enda växthusgasen... det finns ju många andra växthusgaser som leder till bland annat försurning... Dessutom leder växthuseffekten till att öknarnas areor accelererar betydligt snabbare och att sjöar i tex. afrika torkar ut (däremot höjs havsnivån med ca 0.5-1 cm/år). Knivig fråga alltså, men jag antar att det bara är en reflektionsuppgift? koldioxidhalten kan väl inte öka eftersom blommer ger syre... inte så pigg på växthus, men borde det inte vara lite så, det borde ju ge mer syre än koldioxid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 (redigerad) hello! jag håller på med ett arbete i skolan men jag undrar bara om: kan växtligheten öka bara av en ökad växthuseffekt? du är fan störd, jävla sjuk huvud! Redigerad 9 december, 2003 av kariya Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 du är fan störd, jävla sjuk huvud! Mår du bra, Kariya? Vad var det där? Han frågar ju en fråga om en hemläxa! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 det där är inte kiry, säker någon som har bräckt hans lösen, eller provar han hur vi reagerar (som jag gorde ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Mår du bra, Kariya? Vad var det där? Han frågar ju en fråga om en hemläxa! kolla på han sign! nyagtasajten.... först trodde jag att de va väl en snäll pojke som ville bli en äkta hultan, men gå in och kolla! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 (redigerad) Help. Han kanske bits. Undan. Han kan ha rabies. Edit, Kariya, Det är en sajt.. den handlar om GTA... den är ny.. jag får det faktiskt till nya gtasajten Redigerad 9 december, 2003 av EvilOL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Help. Han kanske bits. Undan. Han kan ha rabies. vem och vad jag är lite förbannad nu, han är lite omogen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Edit igen. å fan, nu kollade jag på länken. Jag trodde bara det var en av gtasajtens oskyldiga kopior. Vem fan har gjort den där?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 han noxzist Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 9 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 (redigerad) kariya: det e ett skämt jävla pundhuvud (wuss) förresten är jag en snäll pojke också! Redigerad 9 december, 2003 av Noxzist Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 (redigerad) öhm.....han tog bort den Redigerad 9 december, 2003 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Ser fram emot dagen då du bannas från gtasajten... ps. Må du ramla framstupa i ett badkar, fyllt med blodet från 1000 vaktmästares ljumskar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts