Green_Goblin Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 (redigerad) när jag kör så är Tommy genomskilig :'( vet ni hur jag ska fixa de? Redigerad 7 december, 2003 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Grafikkort? Btw, gråter du för att Vercetti är genomskinlig? (Med tanke på din " :'( " smilie) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 jag har 64 MB ram på mitt grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 ok, jag har 128mb, vad har du gör grfikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Anti rodean eller nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 För det första så "rubriken" e lite knäpp jamena gubben??? hallå liksom kan du inte säja Tommy blir osnynlig hjälp mig eller nåt??? För det andra kan du kolla inställningar och sådana saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 vilken nöt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 vilken nöt. de kan du va själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 (redigerad) Anti rodean eller nåt sånt? Anti rodean!! näe, men ATi Radeon? Redigerad 8 december, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Anti rodean!! näe, men ATi Radeon? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts