jollehojje Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 På Ign så har dom skrivit att man bara kan sväva några sekunder innan man faller och att man stallar snabbt.Jag undrar varför? Men tydligen tyder det på att helikoptern är inte så lättkontrollerad som man kan tro. www.ign.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 På Ign så har dom skrivit att man bara kan sväva några sekunder innan man faller och att man stallar snabbt.Jag undrar varför? Men tydligen tyder det på att helikoptern är inte så lättkontrollerad som man kan tro. www.ign.com man kan nog flyga länge, på helikopter filmerna gör dom ju det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Man tycker det men jag såg att det var någon som hade skrivit att det fanns flygplan som man kunde landa på vattnet med så dom tror jag om det finns kan bli ganska roliga att köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts