LunCh Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Jag undrar bara nåra bra sidor där man kan chata på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 irc.... (www.mirc.com) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 MSN? Tycker jag är bra! Ingen sida, men... Annars finns väl Spray? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 MSN? Tycker jag är bra! Ingen sida, men... Annars finns väl Spray? MSN är inte något chatprogram. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 MSN är inte något chatprogram. han menar nog Messenger... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Jag undrar bara nåra bra sidor där man kan chata på. Lunarstorm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 ZalCiNoWa: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Jag använder MSN Messenger alltid. Men när det är folk som inte har MSN så använder jag LunarStorm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 ZalCiNoWa: LuNaJ E jUh SåÅ gUlLiT meD AlLa KjAmIsAj oCh AlLa LaJbAnSajE på LuNAJ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 (redigerad) LuNaJ E jUh SåÅ gUlLiT meD AlLa KjAmIsAj oCh AlLa LaJbAnSajE på LuNAJ Åh! *puss* Tycker du oksÅ Så? kjam Redigerad 7 december, 2003 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 MSN & ICQ (Sen inte för att glömma IRC) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Åh! *puss* Tycker du oksÅ Så? kjam Hur gör ni så här små bokstäver då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Hur gör ni så här små bokstäver då? precis som du gjorde nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 onödigt? JAA!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 *pUsS* *kJaaM* 400 i status gE mig Kjaaaam!! *puzz* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 precis som du gjorde nu! oj, märkte inte dey Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 sitter och funderar på att dela ut varningar... får bli rådfrågning... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts