Tigern Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Hu gör jag för att få svensk tid i mitt forum? Snälla hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Hu gör jag för att få svensk tid i mitt forum? Snälla hjälp mig! Ställer om det till...ehh vad blir det nu? GMT + 1 hour(tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 7 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Ställer om det till...ehh vad blir det nu? GMT + 1 hour(tror jag) ok tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 7 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 + 1 hour verkar inte funka, det står fortfarande PM och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 (redigerad) aha.. det menar 24h... vet inte.. Redigerad 7 december, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 + 1 hour verkar inte funka, det står fortfarande PM och sånt... Vad är det för forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts