MaFe98 Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 VC släpps ju den 8/11, men betyder det att alla affärer får in det den 8/11 eller får dom in spelet nån dag innan utan att sälja det? Om man förbeställer VC från t.ex. CDON.com så är frågan om dom skickar det på torsdagen så man får hem det på fredagen eller om dom får in det på fredagen och skickar det samma dag. Då får man inte spelet förrns på måndagen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Webhallen skickar i alla fall ut sina kopior på torsdag och jag tror att det flesta andra också gör det, men man vet ju aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 fan va härligt..så man får det på fredagen från webhallen? perfekt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Mailade CDON.com och frågade. Dom sa att men får det på fredagen de 8/11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 hela den helgen är ju fullbokad då =) jag och 3 kompisar ska sitta inne hos mig heela helgen! kommer typ inte gå ut..sen måste man ju till skolan,men dom märker kanske inte om man missar några dagar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 fan.. jag ska resa bort under helgen.. tar med mig ps2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 vart ska du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 jag ska vara i malmö hela helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 VC släpps ju den 8/11, men betyder det att alla affärer får in det den 8/11 eller får dom in spelet nån dag innan utan att sälja det? Om man förbeställer VC från t.ex. CDON.com så är frågan om dom skickar det på torsdagen så man får hem det på fredagen eller om dom får in det på fredagen och skickar det samma dag. Då får man inte spelet förrns på måndagen.... beställ det inte på cdon!! dom skickar det i brevlådan! tänck cem som helst kan ta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 beställ det inte på cdon!! dom skickar det i brevlådan! tänck cem som helst kan ta det Det vill man ju inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag får spelet på fredagen 9/11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Efter skolan. Hela dan slut + lördag,och halva söndag sen måste man ju göra läxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag får spelet på fredagen 9/11. Fredagen den 8/11 menar du va? Det andra kopplar jag ihop med ett visst terrordatum (även om det är omvänt), usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Fredagen den 8/11 menar du va? Det andra kopplar jag ihop med ett visst terrordatum (även om det är omvänt), usch Orsaken till att Darkel försvann från GTA3... Fast Rockstar hade nog fått mycket kritik om de hade låtit Darkel vara kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 På frågan när spelbutiker får in spelet så(Har jag för mig)får dom väl in det 2 dagar innan dom får sälja det.....men det spelar ingen större roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Jag får spelet på fredagen 9/11. 9\11 är en lördag så du kommer inte få nåt spel då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 9\11 är en lördag så du kommer inte få nåt spel då!!! Varför inte? Är det inte bara söndagar dom inte levererar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts