fr34k Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 (redigerad) Men du fattar väl att inte vem som hellst har bra backar och en snowboard, en scoter eller en moppe? jo det fattar jag.. men där jag bor så är det ett måste.. annars så går det inte, för jag skulle inte kunna leva utan skoter och snowboard.. edit* Arvidsjaur rocks! alla fjollträskermupps kan dra se i dudelhänge å snort upp na remidjen i lårviken.. hrrm hrrm Redigerad 9 december, 2003 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Vad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 det finns bilar Nu snackade vi inte om bilar utan scotrar/moppar. Jag fattar att du menar backarna men det är sådär lagom kul att åka typ 10 mil för att åka snowboard när man har en tråkig dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 jo det fattar jag.. men där jag bor så är det ett måste.. annars så går det inte, för jag skulle inte kunna leva utan skoter och snowboard.. edit* Arvidsjaur rocks! alla fjollträskermupps kan dra se i dudelhänge å snort upp na remidjen i lårviken.. hrrm hrrm humm.. det är nån annan på forumet som bor i Arvidsjaur... vem fan var det nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Ahhh! Norrland! Härliga saker med skotrar och sånt! (tänk er känslan att åka i 140kmh på en frusen sjö) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 humm.. det är nån annan på forumet som bor i Arvidsjaur... vem fan var det nu... aha! Scarface: Bor i Arvidsjaur.... GTaJäGaReN: ''JAG ÄR BÄST!!! Jag brukar BO där uppe me våra kusiner eller va de é. Och våran volvo é köpt i Arvidsjaur. "Arvids jaur"! '' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Citat från min "polare" : Hampue Says: Ska vi dra hem till din pappa och spela dator? #KsL ' eXXo^ Says: Nej. Ja får inte. men vi kan kolla på tv (nu drar han sen undan , Vi hade prov nästa dag så ja tänkte plugga) Hampue Says: hmm, men du. vi kan dra hem till min pappa #KsL ' eXXo^ Says: Och göra vad? Hampue Says: Spela dator #KsL ' eXXo^ Says: Nej. orka.. vi har prov Hampue Says: Och? #KsL ' eXXo^ Says: Vi får betyg? Hampue Says: ja kommer till dig snart ok? vi kan spela CoD. #KsL ' eXXo^ Says: njet. vi har prov. kom till mamma så kan vi spela cs (efter 2 min var han utloggad från msn, hade ringt till mamma och var på väg) Hampue Says: Mm ja kommer nu. (efter 4 min 30 sec ringer mamma - Hampus var hit. han undra vart du är. Ja säger: Jag lurade iväg han för att se hur snabbt han kunna stänga av datorn.) han ringer till pappa. jag svarar. - Du var inte där. skulle vi inte spela? -jag läste läxa. (den dagen fick jag MVG o han G.) skön dag hahaha lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts