Wild_hawk Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 I denna tråd så ge tips på vad man kan göra sånna här kalla vinter dagar förutom att sitta vid datorn när vara inne är det enda alternativet. Jag behöver massa tips.. tänk inte tanken nu att kalla mig för computa GEEK då hemsöker jag er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 I denna tråd så ge tips på vad man kan göra sånna här kalla vinter dagar förutom att sitta vid datorn när vara inne är det enda alternativet. Jag behöver massa tips.. tänk inte tanken nu att kalla mig för computa GEEK då hemsöker jag er Klart att du har fler alternativ! Gå ut, klä på dig varmt dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 I denna tråd så ge tips på vad man kan göra sånna här kalla vinter dagar förutom att sitta vid datorn när vara inne är det enda alternativet. Jag behöver massa tips.. tänk inte tanken nu att kalla mig för computa GEEK då hemsöker jag er Jaså, du ska köra bort ett syskon från datorn med en bra förklaring! Nej men detta kan jag tipsa: Titta på tv! Lyssna på musik!(NRJ!!! ) "Barnsliga" saker: Kurragöma! Hitta saken! Olika spel...(monopol etc) Kortlekar går ju använda till mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 (redigerad) Sova Redigerad 7 december, 2003 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Vad är mysigare än att sitta vid en brasa och dricka Oboy och grilla mashmallows (stavning?) ..och höra höra hur vinden tjuter utanför! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Bygg en dator av snö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 styrketräna är ju aldrig fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Alltså har du inga vänner att va med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Ska jag säja vad mina "vänner" vill hitta på: 1.Spela dator 2.Spela dator 3.Spela dator 4.Spela dator¨ 5.Spela dator 6.Spela dator 7.Spela dator 8.Spela dator 9.Spela dator 10.Spela dator o.s.v ! ! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Ska jag säja vad mina "vänner" vill hitta på: 1.Spela dator 2.Spela dator 3.Spela dator 4.Spela dator¨ 5.Spela dator 6.Spela dator 7.Spela dator 8.Spela dator 9.Spela dator 10.Spela dator o.s.v ! ! ! Vill dom bara spela dator hela tiden.. konstiga vänner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Då är dom ju inte kompisar... Tyckar iaf jag... då är dom ju parasiter om de bara vill lira dator och inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Då är dom ju inte kompisar... Tyckar iaf jag... då är dom ju parasiter om de bara vill lira dator och inget annat. Joo precis! Tråkigt med såna vänner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 mjo men dom sportar väll lite grann oxå o sen gillar dom att......"ha kul" typ med snöbollar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Gå ut, träffa tjejer, kasta snö boll på folk, bada eller ha almänt tölig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 cykla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 var det inte inomhus saker ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 (redigerad) ring ihop ett gäng och åk snowboard offpist! det är kul som fan.. eller så kör du lite skoter.. eller så snickrar man på moppen Redigerad 7 december, 2003 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 ring ihop ett gäng och åk snowboard offpist! det är kul som fan.. eller så kör du lite skoter.. eller så snickrar man på moppen Men du fattar väl att inte vem som hellst har bra backar och en snowboard, en scoter eller en moppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Citat från min "polare" : Hampue Says: Ska vi dra hem till din pappa och spela dator? #KsL ' eXXo^ Says: Nej. Ja får inte. men vi kan kolla på tv (nu drar han sen undan , Vi hade prov nästa dag så ja tänkte plugga) Hampue Says: hmm, men du. vi kan dra hem till min pappa #KsL ' eXXo^ Says: Och göra vad? Hampue Says: Spela dator #KsL ' eXXo^ Says: Nej. orka.. vi har prov Hampue Says: Och? #KsL ' eXXo^ Says: Vi får betyg? Hampue Says: ja kommer till dig snart ok? vi kan spela CoD. #KsL ' eXXo^ Says: njet. vi har prov. kom till mamma så kan vi spela cs (efter 2 min var han utloggad från msn, hade ringt till mamma och var på väg) Hampue Says: Mm ja kommer nu. (efter 4 min 30 sec ringer mamma - Hampus var hit. han undra vart du är. Ja säger: Jag lurade iväg han för att se hur snabbt han kunna stänga av datorn.) han ringer till pappa. jag svarar. - Du var inte där. skulle vi inte spela? -jag läste läxa. (den dagen fick jag MVG o han G.) skön dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Men du fattar väl att inte vem som hellst har bra backar och en snowboard, en scoter eller en moppe? det finns bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts