Plaisir Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 F*n va bra den skivan är. Eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 F*n va bra den skivan är. Eller hur Sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Har limp släppt en ny CD? Har det kommit nåra mer album sen New old songs? i så fall vika Riktigt roligt att höra på när dom säger 40 fuck i varje låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Haha Crice! Kan inte släppa din roliga animation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Limp Bizkit har blivit usla nu. Dem var bra förr! Men den bästa låten just nu är den där med Halle Berry (vet inte hur hennes namn stavas). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Haha Crice! Kan inte släppa din roliga animation. Vilken animation, AE? Min sigg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Deras nya skiva är bra men personligen så tycker jag att de har blivit lite tristare på nåt sätt. Dom röjer inte på som de gjorde i "The chocolate starfish and the hot dog flavoured water" (2000) Men annars så tycker jag att de gjort ett bra jobb med skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 "The chocolate starfish and the hot dog flavoured water" (2000) Den skivan ägde..!! Mycket bättre än den nya.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts