Weener Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 jag har tankat MP2 demo från fragzone och nu är det klat,men när jag klickar på "setup" ikonen så händer det inget! Vad ska jag göra?Hjälp måste få testa MP2 innan jag skaffar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 du behöver inte testa nåt demo, eftersom det är så bra spel, du kommer absolut inte bli besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Ja men jag ska ju få det av en kompis på jullovet,när vi har LAN,han har en *censur* verision! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 gödit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts