Ceone Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 GTA vice city saknar bara en sak (tycker jag) lite mer människor . Det skulle varit gå gator som var propat med folk det saknar GTA man känner sig lite ensam i bland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jopp det är dött . Tycker det skulle vara mer turister och på kvällen så skulle det vara mycket folk och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Jupp, väldigt dött men det skulle nog inte vara så snyggt och se typ 5 av samma "person" när man e ute på sin kvälls massaker !!! lr hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Det är klart. Men om de gav en grupp människor uppgiften att bara producera massor med skins skulle det kanske gå att få lite tätare trottoarer. Men jag är rädd att det skulle kosta rejält på datorns prestanda om det skulle vara 100-150 personer på samma bild mitt i jul-ruschens centrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 det skulle i alla fall vara fler människor på stranden och på strandpromenaden tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Men jag är rädd att det skulle kosta rejält på datorns prestanda om det skulle vara 100-150 personer på samma Det springer ju runt 150 olika gubbar på State Of Emergency så då borde det gå på GTAVC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 en sak till som saknas e nog kullar... Vc e så platt. sen borde det finnas lite fler modeller av samma bil, t.e.x en phenix från 1975, och en från 1980! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 en sak till som saknas e nog kullar... Vc e så platt. sen borde det finnas lite fler modeller av samma bil, t.e.x en phenix från 1975, och en från 1980! Asså GTA vc föreställer miami och miami har inga kulla eller berg . Man kan inte göra mount everqest berg mitt i miami där som e platt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Ni som tycker det är så dött på gatorna . Det är väl bara att sätta dit lite tjockissar så blir det lite mer på gatorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Ni som tycker det är så dött på gatorna . Det är väl bara att sätta dit lite tjockissar så blir det lite mer på gatorna kul... tänk om det är någon här på forumet som är "lite större". tror du inte att dom tar illa upp när du skriver så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 LÄR ER STAVA och ja det känns tomt på gatorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Det enda jag saknar är en polismotorcykel. Vet att man kan ladda hem, men gillade inte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 men doh . Jag menar ju dom i spelet inte dom i real Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 det hade varit grymt om dom bilarna som fanns i dag kom med på GTA . tex. Volvo v70 , volvo v40 , Ford mondeo , Ford focos , Reanult laguna och massa mer och fler silvriga bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Om man har mer människor kommer man köra på dem mer och det är alltså dåligt. Om man kör på dem typ i fem timmar i rad så kommer man gå ut och sno en bil och köra på folk. Det påverkar hjärnan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Jo, det påverkar hjärnan men jag tror man e lite menatalt rubbad om man går ut och snor en bil och börjar köra över människor på riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
88-ball Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Det som jag tycker att vice city behöver mer är fler crossar i alla fall på PS2. Det är så få av dom. Men senare kanske det kommer mer när man har gjort mer uppdrag eller?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ryda Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Är det ingen som tycker att husen är lite kala? Tänkte på det igår när jag gled in i Down Town. Gråa kala fasader, med lite fönster på. Ta och jämför med hur det ser ut i exempelvis China Town i trean så ser ni vilken skillnad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 I nästa GTAspel borde det va mer levande! T.ex att det skulle vara fullt med bilar och peds i downtown, och i bostads områden skulle det va mer lugnare. Och det är lite overkligt när man kutar runt i downtown och det är tomt och tyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Är det ingen som tycker att husen är lite kala? Tänkte på det igår när jag gled in i Down Town. Gråa kala fasader, med lite fönster på. Kan ju bero på att det är meningen att det ska vara grått och kalt i Downtown, mycket betong osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts