Lill-Tom Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Hej! Jag ubdrar vilket program som är det bästa när man ska kolla på dvd på datorn? Funkar Windows media player bra? Eller finns det andra som är bättre? GOD JUL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 WMP fungerar alldeles utmärkt som dvd-spelare men jag använder programmet Power DVD som jag varmt rekommenderar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 GOD JUL! God Jul, på dig med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 WinDVD KÖR JAG MED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 WMP fungerar alldeles utmärkt som dvd-spelare men jag använder programmet Power DVD som jag varmt rekommenderar. Power DVD är bra, men jag föredrar ändå Mediaplayer Classic. Jag gillar enkla program utan en massa (i princip) onödiga funktioner och inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Power DVD är bra, men jag föredrar ändå Mediaplayer Classic. Jag gillar enkla program utan en massa (i princip) onödiga funktioner och inställningar. Menar du mplayer2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Menar du mplayer2 ? Nej, jag menar precis vad jag skriver. Mediaplayer Classic är byggt på Windows Media Player 6.4:s utseende men har en mängd förbättrade funktioner. (Men inte en massa onödigt tjafs som i de senare versionerna av Windows Media Player). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Jag kör med realone och Interactual player(Fast bara om det är nån DVD-rom feature, som på American Pie 2 skivan tex) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 powerDVD är bra tycker jag, fast en del onödiga saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 WinDVD KÖR JAG MED! ... jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 ... jag med! jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts