Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Då va de bara att svara!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 jag ska börja övningsköra nån gång när jag orkar http://svg.st/tongue.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag e för liten.... Men teatat att köra har jag gjort...en gammal Opel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Får vänta 3 år tills jag får övningsköra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Karatemorfar: SNO INTE MIN SMILE!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 1,5 år tills jag får övningköra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Karatemorfar: SNO INTE MIN SMILE!!!!!!!!!!!! Förlåt tyckte bara att den var fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Får börja övnings köra nästa år men ska ta traktor kort först... (Epa-traktor då alltså, eller a-traktor..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Får börja övnings köra nästa år men ska ta traktor kort först... (Epa-traktor då alltså, eller a-traktor..) epa är ju riktigt jävla ute!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Epa rulezz http://smilies.networkessence.net/contrib/icw/020.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Epa rulezz http://smilies.networkessence.net/contrib/icw/020.gif eee näe då är det till och med bättre att köra runt på en eu moppe!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 eee näe då är det till och med bättre att köra runt på en eu moppe!! EU moppe suxx!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 EU moppe suxx!!!!!!!!! joo jag vet men vad gör inte epa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Jag har haft körkort i 2 år snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Vilken bil har du (nyfiken ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 7 år kvar tills jag får ta körkort ganska länge kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Nej. Jag är för liten . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Vilken bil har du (nyfiken ) Jag har ingen egen bil, men antingen kör jag farsans Golf V5 eller min morfars bil som han inte får köra för han har blivit så senil. Det är en Suzuki Swift 1.6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 OK Tack för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Får vänta 3 år tills jag får övningsköra!! jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts