FerkurZ Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Han är lika som mig 13... Hemsida...vette fan ska väll fråga... men jatror han gör typl ira 1on1 och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Han är lika som mig 13... Hemsida...vette fan ska väll fråga... men jatror han gör typl ira 1on1 och sånt Ok tack för svaret, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Alltså. Har en fråga om single player... vet inte vars jag ska skriva det om int ehär hehe. Alltså på uppdraget när man infiltrerar den där terroristbasen i Kamchatcka där man ska förstöra virusbehållarna eller vad det är oc hsen leta upp en professor. Alltså när man förstört den sista behållaren. Då står det inne på Objectives att professorn kanske gömmer sig... nån som vet var han är? Har typ letat igenom hela banan utan att hitta honom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 *SPOILER ELLER NÅTT* Så jag minns det så dör ju professorn i labbet när den elaka professorn är där inne.. Sen så ska man upp på taket och skjuta ner han i en helkopter eller vad det va.. Minns inte så bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 ah! Fick till det nu hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Alltså uhm en fråga bara... Vad är det för skillnader mellan SoF 2 och SoF 2 gold patch? Undrar bara innan jag masar mig till att tanka hem den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 (redigerad) RED ALERT! WAREZ VARNING! Edit, eller du kanske syftar på pathen? Ëdit 2, ja du syftade på patchen Redigerad 16 december, 2003 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 RED ALERT! WAREZ VARNING! En patch som är warez? Ge dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 RED ALERT! WAREZ VARNING! Edit, eller du kanske syftar på pathen? Ëdit 2, ja du syftade på patchen ehm... ... bara så du vet så är det inte olagligt att ladda hem en patch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts