Wild_hawk Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag tänkte att en multiplayer kväll på sof2 (soldier of fortune 2) skulle passa. Att vi spelar i flera timmar sof2 på internet. Jag skapar server. Så vilket datum kan passa för er som har sof2? och är intresrade utav detta, själv så föreslår jag en lördag typ vid 8 tiden till 11 tiden.. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Har bara SoF 1 .... hehe är för ung för att få köpa SoF 2 Måste vänta några år till :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Gillar inte sof2 så mycket... Kan vi inte spela nått annat ? Lista på spel : CS Warcraft 3 exp Pristontale :"> Mta VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 7 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Gillar inte sof2 så mycket... Kan vi inte spela nått annat ? Lista på spel : CS Warcraft 3 exp Pristontale :"> Mta VC har inte dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Undrar om det kommer komma ett SoF 3 hehe. Typ med lite senare "spelmotorsteknik" typ ragdoll effekter och sånt Man kan ju alltid hoppas btw... har SoF 2 multiplayer funktioner? hade hört för ett tag sen att det bara skulle gå att köra på single player... men i så fall kanske det är värt att köpa det när jag blir äldre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 hehe..... aa de har multiplayer funktioner. o sen kan man även spela singleplayer och gå runt o skjuta skallen av fienden me dual pistols Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 (redigerad) Har bara 1'an som sagt men jag tycker det är härligare att blaffa bort ett ben på dem (Med Silver Taloon) och att göra stora fina utgångshål med Raptor SMG *EDIT* Jag skulle ju faktiskt kunna ladda hem SoF 2 men jag gillar inte att ha warez på min dator och jag får inte ha det för mamma.... vill ju inte vara taskig mot henne heller Redigerad 7 december, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 lördag kl 6 passar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
88-ball Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Jag har sof1 fulversion. ochså har jag sof2 cd1 jag behöver cd2 för att spela sof2. Jag har sof2 i demo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Som micke sa, kan vi inte köra frozen throne i stället. Jag heter EvilOL på b.net också om nån vill adda mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 eller så kan vi köra JD 2 (jedi knight 2), det har jag aldrig tröttnat på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Vi kan köra sof2 om vi kör Jordan MarketSiege Då vinner jag. ska bara installera spelet igen. Hoppas det finns fler som är villiga att spela lite SoF Nej nu ska jag installera det 2Cd's tror jag det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Vi spelar nått som alla (dom flästa) har tex Cs nä men nått borde det finnas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 (redigerad) vi kan väl köra AA(americas army) eller nått? om man inte har det så kan man ladda ner det gratis och lagligt HÄR Redigerad 12 december, 2003 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Men det är ju typ det segaste spelet som finns. Man får ju vänta typ 10 minuter för att få köra om skulle råka dö tidigt. Men visst det är snyggt och bra känsla. Propagandaspel för USA är vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 (redigerad) Håller med till 100%! Evilol! AA är drygt som f*n. Sen blir det typ Connection Failed jättemycket och inga bra servers... i spelar nått som alla (dom flästa) har tex Cs nä men nått borde det finnas.. ... Nu blev jag sugen att spela cs också! Doh! Nåja bara att installera då... Redigerad 12 december, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 När ni ändå snckar SoF2 täntke ja skryta med att en i min klass har varit bäst i världen på SoF2 och så är han lagkapten i det svenska landslaget i Sof2 oxå Eat That Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Har sverige ett landslag i SoF2?? uhmm.... kay? visste knappt att sverige hade ett landslag i nå't spel. Klaner... men inte landslag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 joppp...svenska landlaget i sof2 fast dom åkte ut mot tyskland =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 (redigerad) Kan vi köra nu? Installerat och klart. Jag väntar Skriv bara här så kan vi köra på någon bra server med bra ping! ska bli kul att fragga varann.. speciellt wildis.. (Jag väntar) Hur gammal e din polare då ferre? och har dom någon hemsida? Redigerad 13 december, 2003 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts