vr98olli Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Hej! Var strömavbrott här precis! Allt bara slockna när man var ute med hunden! Jag bor på småländska höglandet, närmare bestämt Vrigstad som ligger i Sävsjö kommun... PS. Stormar på bra här! DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Hej! Var strömavbrott här precis! Allt bara slockna när man var ute med hunden! Jag bor på småländska höglandet, närmare bestämt Vrigstad som ligger i Sävsjö kommun... PS. Stormar på bra här! DS. Tjohej. Själv bor jag i Värnamo som ligger typ 3.5 mil väster om Vrigstad o de stormar på bra här med, men inga strömavbrott än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Oh, jag vet var det ligger! Då bor du där alltså! Inga strömavbrott för dig, ingen annan heller troligtvis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 nopp inget kanske sen. Men det blåser som en hår tork här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Blåser det mycket eller? Jag bor i Stockholm, blåser väl sådär här. Det är väl en satans storm längre upp i landet kan jag tänka mig, buähhh, gillar inte när det blåser hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 hehe.. var på fest hos en kompis som bor ca 1 mil härifrån.. min mamma ringde och sa att det skulle komma in en orkan ifrån norge... jag gick ut och jovisst... det blåste mycket! nu sa en annan kompis att jag skulle köra hem honom.. och det är ca 2 mil dit..vi körde direkt och fan va svårt det e att köra moppe när det blåser... specielt på öppna fält... vi hade motvind ända vägen hem till han.. men när jag skulle köra hem (9km) hade jag medvind.. och det va lite roligare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Här har de vart lungt, kom snö i natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Vaknade upp i morse och varenda klocka var nollställd så jag antar det. /Borgholm, Öland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Vaknade upp i morse och varenda klocka var nollställd så jag antar det. /Borgholm, Öland Även dom analoga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Även dom analoga? Dom kanske är moderna ! ---------------------------------------------- Ne, nu får vi hålla oss till ämnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Bor 3mil norr om JKPG och det var ruskiga vindar igår.. Fick ett pyttelitet strömavbrott med.. I ca 1sek.. Datorn startades om och alla lampor i hela huset blinkade till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 inget strömavbrott i kalmar, men stomat som fan har det gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 I Ljusdal har det varit lugnt, Men det kändes som taket skulle blåsa av huset flera gånger igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Stormade riktigt mycket här också inatt. Grebo(City) utanför Linköping! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Blåser det mycket eller? Jag bor i Stockholm, blåser väl sådär här. Det är väl en satans storm längre upp i landet kan jag tänka mig, buähhh, gillar inte när det blåser hårt bor i lycksele úppe i lappland och det blåser inget det är som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts