SlipKnoT666 Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 det e ett uppdrag som man ska ta skjuta ner några typer å sen ska man ta 3 väskor å sen sak man till ett ställe vilken typ av fordon ska man ha det utspelar sig vid cike barons hus ska man ta helikoptern på taket eller vaddå?? Vad går cop land ut på(vet ej om jag har gjort det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 hehe... lite spam men.. ja heter också något slipknot:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 det e ett uppdrag som man ska ta skjuta ner några typer å sen ska man ta 3 väskor å sen sak man till ett ställe vilken typ av fordon ska man ha det utspelar sig vid cike barons hus ska man ta helikoptern på taket eller vaddå?? Vad går cop land ut på(vet ej om jag har gjort det) Om du menar uppdraget du får av Umberto Robina så ska du ta väskorna och åka tillbaka till honom sen. Man behöver inget särskilt fordon. Och Cop Land går ut på att du tillsammans med Lance ska åka och spränga ett café vid köpvaruhuset utklädda till poliser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jockemon Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 cop land är nog ett av dom svårare uppdragen...tycker jag... se bara till att helst ha minigun när du ska skjuta båtarna med haitins på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts