Arman Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 (redigerad) Nu har jag sett folk som gör gammla Volvo-bilar som 240, 480 och låt oss inte glömma rishögen 740 Varför gör ingen någon ny Volvo-bil som XC90 (Landstalker), S60R (Banshee) eller varför inte den nya S40? Om ni undrar över så kallade blueprints så har jag det! PM:a mig om ni vill! Redigerad 6 december, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Ingen som gör Saab ? det är ju också svenskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Svenska bilar suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Sonny_GTA Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Vart finns dom violvo bilarn som har gjorts vilj välldigt gärna ha någon volvo?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Varför kan du inte visa blueprintsen här, det är ju inte säkert att alla orkar skicka ett PM till dig, och jag är ju inte ens säker på hur bilarna ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Varför kan du inte visa blueprintsen här, det är ju inte säkert att alla orkar skicka ett PM till dig, och jag är ju inte ens säker på hur bilarna ser ut För det första så är väl blue prints bara enkla bilder va? För då kan ni se dem i 3D miljö på volvocars.se >> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Blueprints är väl något ritat med vitt på blå bakgrund, som en ritning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Ja, blueprints är ritningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts