XperienZe Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Här får ni en guide hur man avreggar sig: Du knäcker mitt Plesk lösenord och användarnamn, vilket är HELT omöjligt men du kan ju försöka. Sen klickar du dig vidare till "Databases" och går in i phpMyAdmin, där går du in i tabellen members och klickar på Visa sedan letar du upp ditt nick och raderar dig. Bra va! Ne, men skämt å sido, varför avregistrera sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 XperienZe och CubiX äger på CS. Iaf på dom filmerna jag har sett! Inte för att vara oschysst mot Cubix och XperienZe men när man gör en cs film brukar man ta med det bästa och snyggast man gör ! Tycker att sidan är för jävla snygg men ni skulle behöva mer members i klanen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Karatemorfar, om vi vill kan vi få mer members men just nu ska vi bara ha kul och vara två stycken, sen behöver vi en server också! Det är därför! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 (redigerad) Karatemorfar, om vi vill kan vi få mer members men just nu ska vi bara ha kul och vara två stycken, sen behöver vi en server också! Det är därför! Jaha ! Så ni är inte en seriöst clan ? http://www.swedengames.net/main/main.html <---- Hyr server http://cs.warindustries.com/ Här med ! Eller #warindustries Redigerad 3 mars, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Gillar eran sida grymt, snyggt kodat och design vem som nu har gjort allt Själv håller jag på lära mig koda php, ska göra en BFsida.. Nu har jag phpnuke Jaj, men snyggt kodat och designen var snygg, hoppas det blir många medlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 6 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Tack, Fralla. Det är jag som har gjort designen, men har haft en del hjälp med php:n Vi har ju 86 medlemmar för tillfället, så det är väll helt OK, du får hänga mycket där nu Fralla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts