XperienZe Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 (redigerad) Jag har skrivit om min sida tidigare men nu är den utvecklad till en community, säg vad ni tycker. www.e-X-p.net Registrera er och använd forumet! Redigerad 29 februari, 2004 av XperienZe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Har registrerat mig, men kommer inte vara så aktiv, bara när det börjar växa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Riktigt nice! Men... nu är jag lite petig men alltså... hur är det med svenska grammatiken? "Då va..." ska väl ändå vara "Då var..." hehe och "comunityt". Vet inte riktigt men jag tycker det lätt lite tokigt hehe. NÅja nice hemsida ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Snygg sida! Men en grej var ganska kul tycker jag. "Det hemliga projektet"... känns lite lånat från gtasajten, speciellt när nyheten läggs upp några dagar efter gtasajtens projekt ... annars fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag skulle villja trya för er clan om de går bra....o en sak till jag kan inte registrera mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Ja, det hemliga projektet är väll samma sak som GTASajten. Men det är inte förbjudet att sno ord ur svenska grammatiken Vi tar inte emot clanmedlemmar för tillfället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 hur bra är ni på CS igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 7 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Grymmt bra.........! Så bra att du inte ens skulle våga möta oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 HAHA "ok" men när börjar ni ta in medlemmar då ? :'( (jag är skitbra ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 jag vill inte regisrtera mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Vi har nu bytt adress till: www.e-X-p.net Så gå in och registrera er så vi kommer upp till åt minstånde 100 medlemmar, just nu ligger vi på 76 medlemmar! Använd gärna forumet också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 1 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Inga fler kommentarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Inga fler kommentarer? hehe, det verkar inte gå så bra för din "comunity" när du går runt och ber om att folk ska bli medlemar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 XperienZe och CubiX äger på CS. Iaf på dom filmerna jag har sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 hur avreggar man sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 hur avreggar man sig? eh, varför ska du göra det? onödigt ju, bara att sluta logga in alls ville du bara verka cool och berätta det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Scraw, tack! Men måste säga att vi rent ut "suger" på dom filmerna, och filmerna är dåligt redigerade också! Kommer kanske en ny film snart Varför avregga sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Scraw, tack! Men måste säga att vi rent ut "suger" på dom filmerna, och filmerna är dåligt redigerade också! Kommer kanske en ny film snart Varför avregga sig? Ni värkar bra på CS .. kan jag inte få lira mot er imorn(Ondsag typ 18:00 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 eh, varför ska du göra det? onödigt ju, bara att sluta logga in alls ville du bara verka cool och berätta det eller? Yeee!Jag är så cool att jag frågar hur man avreggar sig! jag bara undra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts